• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

پرداخت ۲۷۵میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت در شهرستان فسا

  • 25 تیر 1401 - 10:16
پرداخت ۲۷۵میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت در شهرستان فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: در قالب طرح پرداخت تسهیلات دامدار کارت، تا کنون ۲۷۵ میلیارد و  ۸۵۳میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور به دامداران شهرستان فسا پرداخت شده است.

ناصر انصاری روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به دامداران دارای دام‌های هویت‌دار و پلاک‌کوبی شده اختصاص یافته و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است که با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی در اختیار بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به اینکه در پی اجرای طرح  مردمی‌سازی یارانه‌ها، واحدهای پرورش دام و طیور با پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه در گردش حمایت می‌شوند افزود: پرداخت این تسهیلات با توجه به شناور بودن تا زمانی که اعتبار سرمایه در گردش وجود دارد ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۹نفر برای دریافت تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۶۱۶نفر از این بهره‌برداران موفق به دریافت تسهیلات شده و مابقی در حال تشکیل پرونده می‌باشند.

وی بیان کرد: دامداران شهرستان با ثبت نام در سامانه سیتا برای تأمین سرمایه در گردش نهاده‌های دامی خود اقدام و پس از دریافت تاییدیه توسط جهاد کشاورزی به بانک های کشاورزی شهرستان معرفی می شوند.

شهرستان فسا در۱۳۰ جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

ثبت دیدگاه