• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

پیش‌بینی ۹۶۴۱ شغل در بخش کشاورزی فارس برای امسال

  • 25 تیر 1400 - 12:58
پیش‌بینی ۹۶۴۱ شغل در بخش کشاورزی فارس برای امسال

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود امسال ۹۶۴۱ شغل در بخش کشاورزی فارس ایجاد شود.

محمود کجوری گفت: گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، مشوق‌ها و مزیت‌های استان امسال ۹۶۴۱ فرصت شغلی در بخش کشاورزی، ۲۶۶۰ نفر اشتغال دائم و ۶۹۸۱ نفر اشتغال فصلی پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، کجوری افزود: تحقق ایجاد فرصت‌های شغلی در ۱۰ زیر بخش آب وخاک، اموردام، باغبانی، ترویج، حفظ نباتات، دامپزشکی، زراعت، شیلات، صنایع و مکانیزاسیون و در ۳۶ شهرستان استان فارس با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در منطقه در بخش کشاورزی پیش بینی شده است.

او خاطرنشان کرد: تامین منابع مالی فرصت‌های شغلی براساس منابع تسهیلاتی از جمله اعتبارات ترجیحی گلخانه، صندوق توسعه ملی، بند الف تبصره ۱۸ و خط اعتباری مکانیزاسیون صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: برای اجرای مطلوب تحقق اشتغال در امسال ۳۶ کاربر شهرستانی به منظور ثبت فرصت‌های شغلی در سامانه رصد و ۱۰ ناظر استانی برای نظارت بر صحت اشتغال‌های ثبت شده به کارگیری شده اند.

کجوری بیان کرد: اشتغال‌های ایجاد شده توسط کاربران شهرستانی در سامانه رصد به آدرس: rasad-eshteghal.ir ثبت و کد رهگیری آن‌ها اخذ می‌شود و تا کنون تعداد ۹۰۰ نفر فرصت شغلی در سامانه ثبت و محقق شده است.

ثبت دیدگاه