• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

چند نکته در خصوص نمایش «مطربان عسقلان» از زبان یکی از بازیگران این نمایش

  • 27 آذر 1395 - 17:56
چند نکته در خصوص نمایش «مطربان عسقلان» از زبان یکی از بازیگران این نمایش

سیدکاظم آرمیون، یکی از بایگران نمایش «مطربان عسقلان» ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت گفت که اعضای گروه از استقبال مردم از این نمایش تشکر می‌کنند.

وی افزود: همچنین لازم می‌دانیم از کسانی که از شهرهای کرمان، یزد، زرند و رفسنجان برای تماشای این نمایش به انار آمدند، قدردانی کنیم.

این هنرمند گفت: با توجه به استقبال مردم از این نمایش و ظرفیت محدود سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید اسماعیلی‌نیا، از علاقه‌مندان تقاضا داریم حداقل یک ساعت قبل از اجرای نمایش، بلیط تهیه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: علاقه‌مندانی که برای بار دوم یا سوم مراجعه می‌کنند تا این نمایش را به تماشا بنشیند، اگر مشاهده کردند که جمعیت زیادی برای تماشای نمایش آمده‌اند، از آن‌ها خواهش می‌کنیم تا فرصت تماشای نمایش را به کسانی بدهند که برای بار اول است که آمده‌اند تا «مطربان عسقلان» را ببینند.

سیدکاظم آرمیون در خصوص اینکه چرا این نمایش در تالار شهر اجرا نشد، گفت: این نمایش دارای دکور سنگینی است و کارگردان به دلیل اینکه ممکن بود، دکور به مجموعه تالار شهر آسیبی وارد نکند، تصمیم گرفت که نمایش را در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید اسماعیلی‌نیا اجرا کند.

اجرای نمایش «مطربان عسقلان» به نویسندگی و کارگردانی محمود جلالی تا دوم دی ادامه دارد. این نمایش هر شب ساعت ۱۸:۴۵ در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید اسماعیلی‌نیا به روی صحنه می‌رود.

در نمایش «مطربان عسقلان» که از سوی گروه دلبران اجرا می‌شود،  «سید کاظم آرمیون، رضا شفیعی، محمود جلالی، ناهید یوسفی، فاطمه طاهری، حمیدرضاجلالی، ابولفضل نامدار، مریم مهدیزاده، امیر اصغری، مهدی زینلی، محمدرضا پیلپا، محمدرضا جلالی، اسماعیل خلیلی، امیرحسین طالبی، مبینا جلالی، حدیث قدیری، سید ابوالفضل آرمیون، حجت زارع، رضا صالحی، الهه‌سادات آرمیون، فاطمه پیل‌پا و آذر عسکری» بازی می‌کنند.

سرپرست گروه حسین علی‌نژاد، مدیر گروه حسن‌ تقی‌پور، موسیقی بر عهده مهدی افرند و منشی صحنه نیز زهرا طاهری است.

 

ثبت دیدگاه