• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

امام جمعه انار: آگاهی‌بخشی راه مبارزه با فساد است

  • 12 آذر 1395 - 17:28
امام جمعه انار: آگاهی‌بخشی راه مبارزه با فساد است

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، امام جمعه انار به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های مبارزه با «مفاسد اخلاقی، مالی، اجتماعی و فرهنگی» آگاهی دادن و بصیرت‌افزایی است.

حجت‌الاسلام منتظری که در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ آذر انار سخن می‌گفت، با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو  خاطرنشان کرد: خواسته ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی دست یافتن دانشگاه‌ها به جایگاه ممتاز علمی و فناوری است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان اشاره کرد و افزود: نغمه‌های شوم دولت خبیث آمریکا مبنی بر تمدید تحریم‌ها نقض صریح برجام است و ملت بزرگ ایران با اتکا به قدرت الهی از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.

امام جمعه انار با اظهار تاسف از شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی و حادثه قطار و جان باختن جمعی ار زائران حرم مطهر امام رضا (ع) عنوان کرد: مسؤولان کشور به جای شرمساری از لغو یک سخنرانی در مشهد باید به فکر حل ریشه‌ای این مصائب باشند و از قصورها و تقصیرهای تکراری جلوگیری کنند.

وی مسائل فرهنگی را یکی از دغدغه‌های دلسوزان انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز یکی از خطراتی که دین و ارزش‌های دینی و انقلابی کشور را تهدید می‌کند همین فضاهای مجازی و سایت‌های اینترنتی است.

ثبت دیدگاه