• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

واکنش رئیس پلیس راهور ناجا به حمله مامور پلیس به یک راننده در پمپ بنزین استان فارس

  • 22 آبان 1395 - 16:11
واکنش رئیس پلیس راهور ناجا به حمله مامور پلیس به یک راننده در پمپ بنزین استان فارس

سردارسرتیپ تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا در برنامه صبحگاهی” فرمول یک” شبکه یک سیما درباره رفتار نامناسب ماموران پلیس راهور با یک راننده که اخیرا تصاویرش در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: تصاویر ضبط شده مربوط به راننده‌ای است که شرب خمر کرده و به صورت مست در جاده به رانندگی پرداخته است.

وی افزود: البته با ماموران خاطی حتما برخورد لازم انجام خواهد شد.

سردار مهری گفت: این موضوع برای دیگران ایجاد خطر کرده بود و به همین علت پلیس در یک تعقیب و گریز تلاش در دستگیری این فرد داشته که در آن تصاویر همکارانم موفق به دستگیری این فرد می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوال مجری برنامه مبنی بر اینکه پلیس راهور برای مردم دوره های آموزشی می گذارد چرا به رفتار مامورانش توجه ندارد؟ ، افزود: پلیس راهور همان‌ طور که برای مردم دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند به صورت فصلی برای ماموران خود هم دوره های آموزشی برگزار می‌کند.

سردار مهری گفت: در این دوره‌ها رفتار صحیح با مردم و حتی با رانندگان متخلف به ماموران آموزش داده می‌شود؛ ممکن است در حین عملیات همه عملکرد ماموران هم مورد تایید ما نباشد؛ اما سعی می‌کنیم تا با برگزاری این دوره‌ها برخورد مناسب را که به معنای رعایت حقوق شهروندی و رعایت کرامت دیگران است به ماموران آموزش دهیم و برخورد پلیس با افراد باید در چارچوب قانون باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ما اصلا این موضوع ” این شیوه رفتار پلیس” را تایید نمی‌کنیم، گفت: قطعا با خاطیان این اتفاق( ” ماموران خاطی” ) برخورد خواهد شد.

سردارمهری هم در ادامه این برنامه قول مساعد داد تا این موضوع را با جدیت بیشتری در پلیس راهور پیگیری کند.

چند روزی است که تصاویر ضبط شده در یک پمپ بنزین که نشان دهنده رفتار نامناسب ماموران پلیس راهور با یک مرد جوان است در فضای مجازی دست به دست ‌شده است.

صحنه درگیری ماموران پلیس راهور با راننده در داخل یکی از پمپ های بنزین استان فارس گزارش شده است.

لینک دانلود فیلم

 

ثبت دیدگاه