• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

افتتاح ساختمان و آغاز به کار رسمی هیات عزاداران بی‌صدای امام رضا (ع) شهرستان انار

  • 20 آبان 1395 - 9:07
افتتاح ساختمان و آغاز به کار رسمی هیات عزاداران بی‌صدای امام رضا (ع) شهرستان انار

هیات عزاداران بی‌صدای امام رضا (ع) با افتتاح ساختمان این هیات در شهرستان انار آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاح این ساختمان با حضور حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه انار، احمد انارکی محمدی نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در ابتداء این مراسم ایاتی از قران توسط خانم ناشنوا اعظم زینلی تلاوت شد سپس محمدحسین مولا، رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمان، گزارشی از ناشنوایان استان در همه امور و موضوعات بخصوص ورزش ناشنوایان و افتخارات و قهرمانی های جهانی ،اسیایی وملی ناشنوایان مرد و زن  استان ارایه کرد.

وی ازتوجه ویژه امام جمعه انار و نماینده مجلس مردم رفسنجان و انار به ناشنوایان قدر دانی کرد و کار ارزشمند واقف مرحوم حاج اصغر مهدی نژاد و خانوداه ایشان را ستود و برای ان مرحوم از خداوند طلب خیر نمود.

در پایان انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت. وی از اقدامات حجت الاسلام عرب و ریس انجمن فوتسال کشور محمدحسین مولا تشکر کرد وگفت بنده عضو کمیسیون معلولین مجلس هستم و برا ناشنوایان هر کار و اقدامی که بتوانند انجام میدهم.

در پایان از طرف هییت مذهبی محبان بیصدای علی بن موسی الرضا ع ناشنوایان انار لوح سپاسی توسط مسیولین به فرزندان مرحوم حاج اصغر مهدی نژاد اهداء شد

در ضمن این ساختمان با زیر بنا۴۰۰ متر در دو طبقه به  ناشنوایان انار اهدا شد که طبقه همکف برای مراسمات عزاداری وجشن ناشنوایان انار و طبقه دوم برای هییت ورزش های ناشنوایان اناردر نظر گرفته شده

در این مراسم حجت رمضانی بعنوان ریس هییت ورزش های ناشنوایان انار و علی رمضانی رییس هییت مذهبی محبان بیصدای علی بن موسی الرضا (ع) انار معرفی شدند.

این ساختمان در «ناصریه» امین شهر شهرستان انار قرار دارد است.

photo_2016-11-10_09-03-46 photo_2016-11-10_09-03-32

ثبت دیدگاه