• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

حجت الاسلام نقویان:‌ برخی می‌گویند خشکسالی به خاطر بی‌حجابی است اما امام صادق می‌گوید به خاطر «حکم ناحق قاضی» باران نمی‌آید

  • 16 آبان 1395 - 23:05
حجت الاسلام نقویان:‌ برخی می‌گویند خشکسالی به خاطر بی‌حجابی است اما امام صادق می‌گوید به خاطر «حکم ناحق قاضی» باران نمی‌آید

حجت الاسلام ناصر نقویان استاد حوزه و دانشگاه طی گفتگویی با برنامه خط قرمز «آپارات»، سخنان صریحی در مورد وضعیت کشور بیان کرد.

گزیده سخنان نقویان در زیر می‌آید:

*الان تلویزیون ما چهل سال است که یک ۲۴ ساعت نیست که یک روحانی را نشان ندهد، خب پس مردم باید کشته مرده روحانیت باشند. اما مردم دغدغه‌شان این است که مسئولین از فقر و بیکاری خبر دارند؟

*چرا رسانه‌ای که نامش ملی است، اما خود رئیس جمهور فرمود میلی. چرا رئیس جمهور باید بگوید میلی. این از فحش خواهر و مادر بد‌تر است.

*امروز دوران مخفی کاری، نهان کاری، یواشی و مصلحت اندیشی و مصلحت نیست مردم بدانند دیگر تمام شده است و امروز همه چیز علنی است.

*شایعه پخش می‌کنند که نقویان ضدانقلاب است، حالا خودم را بکشم که بگویم ضدانقلاب نیستم، می‌گویند اگر نیستی پس چرا رسانه پخشت نمی‌کند.

*از امیرالمومنین (ع) می‌گوییم می‌گویند حاج آقا ما کجا علی کجا چرا مثال‌های اینطوری می‌زنید. از خوبی‌های غربی می‌گوییم، می‌گویند از کشورهای فسق و فجور تعریف می‌کنید، مانده‌ایم چه خاکی بر سر کنیم.

*یکی می‌گوید چون بی‌حجابی زیاد شده است، باران نمی‌آید، امام صادق می‌گوید چون قاضی حکم ناحق می‌دهد، باران نمی‌آید.

*امروز ما امیر کبیرهایی را خفه کرده‌ایم و نمی‌گذاریم صدایشان در بیاید و بعد می‌گوییم کار کشور درست نمی‌شود. خب بیاوریم این‌ها را. به خدا این کشور امیرکبیر دارد.

ثبت دیدگاه