• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

دیدار فرماندار و پرسنل فرمانداری با امام جمعه انار

  • 12 آبان 1395 - 23:08
دیدار فرماندار و پرسنل فرمانداری با امام جمعه انار

سیدضیاء طباطبایی فرماندار به همراه شماری از کارکنان فرمانداری با حجت‌الاسلام و المسلمین  حسن منتظری، امام جمعه انار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار، فرماندار انار در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۲ آبان انجام شد، ضمن تبریک انتصاب حجه الاسلام والمسلین منتظری به سمت امام جمعه انار در خصوص مسائل مختلف شهرستان اعم از مسائل مختلف فرهنگی،اجتماعی ،عمرانی ،مثلث توسعه و ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی و لزوم پیگیری آنها با وی گفتگو کرد.

contentimages_33550

فرماندار انار در این جلسه گزارشی از اقداماتی که در چندین ماه گذشته جهت تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی، احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی انار و پیگیری ساخت و تجهیز بیمارستان انجام شده خطاب به امام جمعه بیان کرد و در خصوص ادامه پیگیریها جهت توسعه هرچه بیشتر شهرستان از ایشان درخواست مساعدت و همراهی با دولتمردان شهرستان انار را کرد.

امام جمعه انار نیز در این دیدار با اشاره به جلسه ای که اخیرا درخصوص توسعه صنعتی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان انار باحضور معاون استاندار برگزار شده بود این جلسه را مطلوب ارزیابی نموده و درخصوص پیگیری توسعه صنعتی همچنین پیگیری سرمایه گذاری و ایجاد طرحهای اقتصادی در شهرستان و لزوم پیگیری ایجاد پشتوانه برای فعالیتهای ورزشی و فرهنگی اجتماعی با فرماندار تبادل نظر کرد.

ثبت دیدگاه