• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

پیگیری فرماندار برای رفع مشکل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار

  • 11 آبان 1395 - 23:04
پیگیری فرماندار برای رفع مشکل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار

سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار گفت: عملیات احداث تقاطع کمربندی انار در حال انجام است و هم اکنون نیز در حال نصب تیرهای روگذر می‌باشند.

وی در جلسه‌ای در فرمانداری انار افزود: ما هم از طرق مختلف با مذاکراتی که طی چند ماه گذشته در استان انجام داده ایم پیگیر حل مشکل معارض و گره چندین ماهه این کمربندی بودیم که بحمدالله با مساعدت و همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حل انجام است .

contentimages_33435

فرماندار انار ضمن تشکر از مسئولین وزارت راه و شهرسازی و شرکت جهاد نصر و شرکت آبادگران رفاه از آنها خواست تا با دلگرمی بیشتر این عملیات عمرانی را به سرانجام برسانند.

وی افزود: ما از ابتدای کار خود به صورت مداوم حل مسئله تقاطع کمربندی انار را در دستور کار داشته و خواهیم داشت و امید است مسئولین دیگر نیز در میدان عمل به تسریع در اجرای این پروژه کمک نمایند تا ضمن ذخیره اجر و پاداش در پیشگاه خداوند متعال موجب رفاه حال مردم و حل این مشکل(کمربندی انار) شوند و از خطرات احتمالی که در این مسیر برای خودروهای عبوری و مردم وجود دارد جلوگیری نمایند.

مهندس برخورداری مشاور این پروژه نیز درخصوص پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح  شمع کمربندی انار گفت: از مجموع ۱۳ شمع مربوط به پایه های روگذر است و مابقی شمعها مربوط به ۴ پل زیرگذر و دیواره های حائل این پروژه می باشند که از مجموع کل آنها ۱۶ شمع دیگر باقی مانده است و حفاری آنها که تمام شود پیمانکار شروع به اجرای دال (سقف پل) خواهد نمود.

وی افزود: پیمانکار هم اکنون در حال نصب تیرهای پل روگذر است و باتوجه به هماهنگیهایی که با مسئولین شهرستان به عمل آمده پس از رفع معارض موجود (جابجایی فیبر نوری و انحراف مسیر تردد) کار حفاری ۱۶ شمع نیز تکمیل خواهد شد.

در این جلسه همچنین مشکل زمین یکی از مالکان که در مسیر کمربندی واقع بود نیز مطرح و باتوجه به راهکارهای بیان شده توسط مدیر امور املاک و حقوقی راه و شهرسازی در روزهای آتی حل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار این جلسه روز سه‌شنبه۱۱ آبان باحضور فرماندار انار ،پیمانکار پروژه،راه و شهرسازی و با دعوت از مهندس اشرفی مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.در این جلسه معاون برنامه ریزی فرمانداری ،مدیر عامل شرکت آبادگران رفاه(پیمانکار پروژه) ،مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت این اداره کل نیز حضور داشتند .

ثبت دیدگاه