• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

قابل توجه دیپلم ردی‌ها، ترک تحصیلی‌ها و علاقمندان به مهارت‌های هنری

  • 20 آبان 1395 - 9:00
قابل توجه دیپلم ردی‌ها، ترک تحصیلی‌ها و علاقمندان به مهارت‌های هنری

 اگر تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده‌اید، می توانید با مراجعه به‌ موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید در شهرستان انار با حداقل هزینه ممکن و به بهترین نحو، موفق به اخذ دیپلم شده و بدون نیاز به پیش دانشگاهی در آزمون دانشگاه شرکت نموده و ادامه تحصیل دهید.

مرکز مهارت‌آموزی موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برگزار کننده دوره‌های مهارت گرافیک، عکاسی و معرق، این امکان را برای علاقه مندان فراهم آورده که با حداقل هزینه ممکن و به بهترین نحو مهارت لازم خود را جهت اخذ دیپلم رسمی کسب نمایند.

photo_2016-10-29_15-46-21

در این زمینه به جهت عدم سوء برداشت های احتمالی اشاره به نکاتی چند از رویه مرکز مهارت آموزی، مهم و حیاتی خواهد بود:

۱-  اخذ مهارت گرافیک، عکاسی و معرق به هیچ عنوان به معنای اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش نخواهد بود. رشته‌های مهارتی و متعاقبا مدارک مهارتی موجود که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت جویندگان مدارک تحصیلی در نظر گرفته شده است، مکمل دروس عمومی ای هستند که باید در مدارس تحت نظارت وزارت آموزش و پروش با موفقیت گذرانده شوند. به این صورت که متقاضیان با گذراندن واحد درسی عمومی در مدارس و یا تطبیق واحدهای گذرانده شده(در صورت گذراندن بخشی یا تمامی این واحد ها)می توانند با اخد مدارک مهارت و تلفیق این واحد ها با واحد های درسی عمومی دیپلم خود را اخذ نمایند.

۲- تمامی مراحل کاملاً قانونی سپری شده و به هیچ عنوان به این صورت نخواهد بود که مرکز در قبال مبلغ پرداختی متقاضی، مدرکی آنی به آنها تحویل خواهد داد. البته این به آن معنا نیست که هیچگونه مساعدتی با متقاضیان گرامی جهت اخذ مدرک نخواهد شد بلکه به این معناست که تمامی مراحل کاملاً قانونی و طبق روال اداری خود انجام خواهد پذیرفت. در جای خود به عزیزان متقاضی که اغلب قشر پا به سن گذاشته و شاغل کشورمان هستند کمک های لازم جهت سهولت در کسب مدارک خواهد شد.

۳-تمامی مراحل کسب مدرک اعم از برگزاری کلاس ها، تاریخ آزمون، تاریخ ارسال مدارک متقاضیان به وزارت ارشاد، اعلام نتایج آزمون و تحویل و ارائه مدارک طبق نظر و دستور مستقیم وزارت ارشاد خواهد بود و مرکز مهارت آموزی به هیچ عنوان دخل و تصرفی در اینگونه امور نداشته و نخواهد داشت و در همه حال تمامی مراکز مهارت آموزی مطیع و پیرو دستورات و الزامات قانونی وزارت ارشاد هستند.

۴-تعرفه آموزشی مهارت تبیین شده اداره فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

۵-دروس
الف-دروس مهارتی:
در حال حاضر مرکز مهارت آموزی موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید دارای سه مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته های گرافیک، عکاسی و معرق می باشد.

«با توجه به بخش نامه سازمان سنجش ، فراگیران با هر دیپلمی می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهد»

ب-دروس عمومی:

دیپلم ردی ها و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.

افرادی که به هیچ وجه موفق به گذراندن دروس عمومی نشده و یا دوره اول و دوم دبیرستان را به طور کامل نگذرانده اند ، می توانند به صورت غیر حضوری در یکی از مراکز آموزش از راه دور ثبت نام نمایند.

در این موسسه، علاوه بر مشاوره دروس مهارتی، مشاوره دروس عمومی نیز توسط کارشناسان مجرب به صورت رایگان انجام می گردد.

توضیحات ضروری:
افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند.
جهت ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی و آزاد نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی
نمی باشد. ولی جهت ادامه تحصیل در در مقطع کارشناسی پیوسته گذراندن پیش دانشگاهی الزامیست.

«متقاضیان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس انار، خیابان امام، نرسیده به چهارراه کشاورز، روبروی پایگاه مقاومت قدس، طبقه دوم، موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید مراجعه نموده و در صورت نیاز از مشاوره رایگان بهره‌مند گردند»

آدرس:

انار، خیابان امام، نرسیده به چهارراه کشاورز، روبروی پایگاه مقاومت قدس، طبقه دوم، موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید

شماره تماس:
۰۳۴۳۴۳۸۸۳۸۲

۰۹۳۸۰۳۶۰۱۰۱

 

ثبت دیدگاه