• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

خبرهای ضد و نقیض در خصوص بازداشت دکتر علیرضا صلحی، پزشک سرشناس تبریزی

  • 08 آبان 1395 - 8:08
خبرهای ضد و نقیض در خصوص بازداشت دکتر علیرضا صلحی، پزشک سرشناس تبریزی

برخی منابع خبری مانند خبرآنلاین گزارش داده‌اند که دکتر علیرضا صلحی، پزشک سرشناس تبریزی به اتهام قتل همسر و مادربزرگش در بازداشت به سر می‌برد اما سایت «شفاآنلاین» می‌گوید این پزشک بازداشت نشده است.

اعضای خانواده دکتر علیرضا صلحی قبل از تاسوعای سال جاری در پی خوردن غذای آلوده مسموم شدند و همسر و مادربزرگ وی فوت کردند و والدین و برادر او هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و نجات یافتند.

photo_2016-10-11_03-10-52

ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت نیز در ملاقات با مصدومان حادثه تاکید کرده بود نیروهای انتظامی و امنیتی در حال بررسی موضوع هستند واز رسانه ها خواسته بود در این رابطه از گمانه زنی پرهیز کنند.

یک منبع آگاه به شفا آنلاین گفت: دکتر صلحی فقط چند بار به اداره آگاهی منتقل شده وتحت تحقیق قرارگرفته است.

وی افزود: در جریان رسیدگی به چنین پرونده‌هایی، رفت و آمدهای این چنینی و تحقیق ازمطلعین ویا مظنونین امری طبیعی است.

این مقام آگاه تاکید کرد: دکتر صلحی بازداشت نیست اما تا زمان کشف حقیقت وافشای راز قتل همسر و مادربزرگش تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.

دکتر صلحی می‌گوید زمانی که قصد داشته از درمانگاه خارج شود، یک نفر چند غذای نذری به او داده و خانواده‌اش نیز به دلیل خوردن این غذا دچار مسمومیت شده‌اند.

دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش نسخه‌ای خاص برای بیمارش تجویز کرده و از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند، این نسخه دست به دست در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چرخید و میلیون‌ها نفر در جریان آن قرار گرفتند.

 البته پیش از این، نسخه دیگرش در تجویز صدای شجریان برای بیمار هم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

ثبت دیدگاه