• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

توصیه‌های پلیس راهور انار به عزاداران حسینی

  • 18 مهر 1395 - 16:06
توصیه‌های پلیس راهور انار به عزاداران حسینی

توصیه‌های پلیس راهور انار به عزاداران حسینی

الف)توصیه هایی به هیات های برگزار کننده مراسم:

۱- با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس راهور برای انتظام بخشی هرچه بیشتر در برگزاری مراسم همکاری و ساعات محدودیت های ترافیکی را مراعات نمایند.

۲- عبور وسایل نقلیه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی از بین دستجات عزاداری یا تشریفاتی و نیز سوار شدن و سوار کردن اشخاص روی رکاب و قسمت های بیرونی وسایل نقلیه ممنوع است لذا به منظور حمل وسایل صوتی و طبل و… برای اجرای مراسم،حتما از چرخ دستی مناسب استفاده شود زیرا عوامل پلیس از تردد وسایل نقلیه بین دستجات عزاداری جلوگیری به عمل خواهند آورد.

۳- نصب داربست ها و ایجاد ایستگاه های صلواتی به گونه ای اقدام گردد که با کمترین اشغال سطح پیاده راه ها و سواره روها مشکلات ترافیکی برای عابرین(عزاداران) وسایل نقلیه فراهم نشود.

۴- در هنگام پخش نذورات به نحوی اقدام شود که از ایجاد گره های ترافیکی جلوگیری و به ماموریت خودروهای امدادی نیز خلل وارد نشود.

ب)توصیه به عزاداران شریف

۱- با توجه به اینکه عزاداران عزیز پوشش مشکی به تن دارند باید در شب ها حتما در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند.

۲- در هنگام دسته روی مخصوصا در شب ها کمترین سطح سواره ها رو در اختیار بگیرندو عزیزانی که همیار محرم هستند در قسمت های ابتدا و انتها و کنار دستجات مراقب حرکات خودروها و به ویژه موتورسیکلت سواران باشند.

۳- خانواده های عزیز مواظب خردسال خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سطح سواره رو جلوگیری کنند.

۴- چنانچه قصد تردد با خودرو دارند حتی الامکان از خودروهای سواری و اتوبوس پیش بینی شده استفاده کنند و از سوارشدن دست جمعی در قسمت اتاق بار و روی سپر اتومبیل خودداری کنند.

۵- چنانچه قصد دارند با خودروی خودشان از دستجات عزاداری دیدن کرده یا در مراسم شرکت کنند حتما محدودیت های ترافیکی را مد نظر قرار داده و با پلیس همکاری کنند تا مجبور به انتقال خودروشان نشویم.

ثبت دیدگاه