• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

فرمانده انتظامی انار: صنوف ظرفیت مناسبی جهت تولید و حفظ امنیت دارند

  • 13 مهر 1395 - 21:16
فرمانده انتظامی انار: صنوف ظرفیت مناسبی جهت تولید و حفظ امنیت دارند

سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع روسای اتحادیه‌ها و صنوف بیان داشت: ظرفیت بسیار مناسبی جهت مشارکت صنوف در حفاظت و تولید امنیت وجود دارد.

سرهنگ غضنفری افزود: بازار به عنوان مرکز ثقل حضور مردم، ارائه خدمات، سرویس دهی و توزیع مایحتاج عمومی همواره نقش حساس و تعیین کننده‌ای در معادلات اجتماعی داشته و دارد که بایستی با تقویت مشارکت و ارتباطات از این نقش و جایگاه در تحکیم امنیت عمومی استفاده بهتری شود.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه کسبه و بازاریان می‌توان در کنار این زنجیره عظیم اقتصادی، فعالیتهای فرهنگی – آموزشی را اطلاع رسانی و قانونمداری و حفاظت از ارزش‌ها و اعتقادات را به خوبی به سرانجام رساند و هر فرد صنفی خود منبع موثری در جهت تقویت عوامل موثر بر تولید امنیت و احساس امنیت باشد.

فرمانده انتظامی انار در تشریح این موضوع یادآور شد: امروز تهدیدات عرصه فرهنگی در حوزه‌های مختلف مانند پوشاک، لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی‌ها و… با درایت و هوشمندی افراد صنفی می‌تواند تبدیل به فرصت شود و ضمن تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد ملی از هجوم ضد فرهنگی دشمن جلوگیری کرد.

غضنفری با تاکید بر اموری مانند امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق مداری، حساسیت به موضوعات اجتماعی و امنیتی، رعایت اصول شرعی در مناسبت‌ها، همکاری و ارتباط موثر با پلیس، خواهان توجه ویژه به اهمیت و نقش صنوف بر تغییرات فکری، فرهنگی و رفتاری در جامعه شد.

picture-001 picture-003 picture-009

ثبت دیدگاه