• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا در انار

  • 10 مهر 1395 - 20:35
برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا در انار

صبحگاه مشترک نیروهای انتطامی و نظامی به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان انار برگزار شدو

سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا گفت: به تناسب شرایط در دوره زمانی، مفهوم امنیت و نحوه مشارکت افراد دچار تحول می‌شود.

picture-002

«سرهنگ غضنفری» در بیان اهمیت و جایگاه امنیت در قرآن اظهار داشت: براساس اعلام نظرکار‌شناسان ۶۰۰آیه در خصوص مفهوم امنیت در مصادیق و مفاهیم مختلف که بر امنیت فرد و اجتماع اثرگذار می‌باشد در قران مجید ذکر شده است و این در حالی است که آیات مشهود به آیات الاحکام ۵۰۰مورد می‌باشد که خوداهمیت و جایگاه امنیت را در بر‌ترین آموزه دینی مسلملنان قران کریم می‌رساند.

«غضنفری» خاطر نشان کرد: تغییرات مداوم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تکنولوژی و… در تعیین تعریف امنیت و چگونگی تامین آن و راههای پیشگیری از جرائم را همواره دچار تنوع و تکثر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تاکید کرد: جابجایی قسمتی از جرائم از محیط فیزیکی به محیط مجازی و اضافه شدن برخی مصادیق مجرمانه و نهایتا تغییر ماهیت تعدادی از جرائم، پلیس و جامعه را در مقابل شرایطی قرار داده است که بایستی بر اساس دیدگاه مشترک و با برنامه‌ای با مشارکت همه نهادهای مسئول و مردم، ظرفیتهای پیشگیری، مقابله و بازدارندگی را بیش از گذشته تقویت کنند.

فرمانده انتظامی انار در پایان ضمن یاداوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امنیت موجود در دیدار با هیئت دولت و تبیین آن به عنوان یکی از اولویت‌های هفت گانه حاکمیت خواهان، توجه جدی مسئولان و مردم به این مهم و عدم غفلت در این خصوص خواستار شد.

نیروی انتظامی افتخار مردم و نظام

طباطبایی فرماندار شهرستان انار در صبحگاه مشترک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با رشادت و غیرتمندی امروز در تامین امنیت عمومی مردم و کشور تلاش می‌نماید و مردم و نظام به این نیرو افتخار می‌کنند.
picture-003
طباطبایی افزود: امروز کشور عزیز ایران بواسطه داشتن نیروهای مسلح و مقتدر در دفاع از کشور و تامین امنیت مایه دلگرمی رهبری و مسئولین و مردم هستند، همه باید تلاش کنند این عزت و اقتدار هرروز گسترش یابد.

فرماندارانار همچنین با بیان سختی فعالیت‌های پلیسی بر وجود روحیه خدمت رسانی و اخلاص در این نیرو اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: وزارت کشور و روسای شورای تامین شهرستان‌ها تمامی امکانات عادی و غیرعادی خود را جهت حمایت و تقویت مجموعه انتظامی بکارگیری می‌کنند و ما نیز در شهرستان به سهم خود و تا جای ممکن از این ایثارگران و فرماندهی موفق و مردمی نیروی انتظامی سپاسگزاری می‌نماییم.

ناجا دژ محکم نظام و امنیت

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی امام جمعه امین شهر انار در صبحگاه مشترک اظهار داشت: حسب نامه مولا علی (ع) نیروی انتظامی دژهای مستحکم حکومت و امنیت مردم هستند.

picture-005

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره به نامه امام علی (ع) افزود: امروز وظیغه دفاع از حریم آزادی و آرامش مردم و حفاظت از جان، مال و ناموس آن‌ها از سرحدات مرزی تا عمق کشور به دست پرتوان نیروی انتظامی است که به شایستگی انجام وظیفه می‌کنند.

فلاحی خاطر نشان ساخت: تقدیم هزاران شهید و جانباز توسط ناجا و تحمل سختی‌ها ومشکلات گوناگون و مقابله با جرم و جنایت در اقصی نقاط کشور اجر و پاداشی جز سعادت و عافیت اخروی توسط خداوند متعال نمی‌تواند داشته باشد تا این همه کوشش و خدمت را جبران نماید.

امام جمعه امین شهر تاکید نمود: تقویت بنیه نیروهای نظامی و انتظامی از اساسی‌ترین نیازهای امروز کشور، چه در عرصه بین المللی و چه داخلی است که بایستی مدنظر مسئولان کشور قرار گیرد و امنیت موجود بایستی تقویت و حفاظت شود و مردم بیش از هرزمانی بایستی به اقتدار نیروهای مسلح خود افتخار و اعتماد داشته باشند.

ثبت دیدگاه