• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

راه‌اندازی گشت نامحسوس پلیس توسط سه سارق در کرمان

  • 11 شهریور 1395 - 18:30
راه‌اندازی گشت نامحسوس پلیس توسط سه سارق در کرمان

سه سارق که اقدام به راه‌اندازی گشت نامحسوس پلیس کرده بودند و از یک شهروند اخاذی کرده بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت این سه سارق در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ  روانبخش افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی ۱۵ میلیون ریالی از وی توسط سه نفر که خود را به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور ناجا معرفی کردند، موضوع و روند شناسایی این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی گفت:این متهمان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هوشمندانه دستگیر و به منظور بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ روانبخش افزود: سارقان اخاذ که افاغنه غیر مجاز بودند در تحقیقات اولیه ماموران منکر هرگونه سرقت بودند اما در نهایت با بازجویی‌‌های انجام گرفته به جرم خود مبنی بر راه اندازی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور و دریافت مبلغ ۱۵ میلیون ریال از مالباخته اقرار کردند.

وی با اشاره به توقیف خودرو سارقان بیان داشت: این سه سارق اخاذ جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند و خودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست در مواجهه با مأموران ادارات و سازمان های دولتی از آن ها کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه