• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

پیام تبریک شهردار انار به مهندس وحیدرضا انارکی محمدی، مدیر نمونه شهرداری تهران

  • 10 شهریور 1395 - 22:35
پیام تبریک شهردار انار به مهندس وحیدرضا انارکی محمدی، مدیر نمونه شهرداری تهران

علی رحیمی شهردار انار در پیامی انتخاب مهندس وحیدرضا انارکی محمدی را به عنوان مدیر نمونه در شهرداری تهران تبریک گفت.

شهردار انار همچنین با اعلام این موضوع که مهندس انارکی محمدی از جمله افرادی است که تاکنون کمک‌های فکری و مشاوره‌ای زیادی به شهرداری انار و همچنین برگزاری همایش انار ١۴٠۴ داده، افزود: امیدواریم بتوانیم بیشتر از گذشته از تجارب و توانمندی‌های این مدیر نمونه شهرداری بهره ببریم.

مهندس وحیدرضا انارکی محمدی که در حال حاضر قائم‌مقام شهرداری منطقه ۱۱ تهران بوده، پیش از این معاون شهرسازی منطقه ۱۱، معاون شهرسازی منطقه ۹، معاون شهرسازی منطقه ۲۲ و معاون شهرسازی منطقه ۲ تهران بوده است.

وحیدرضا انارکی محمدی یکی از فرهیختگان اناری است که به تازگی به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۱۳۹۵ انتخاب شده است.

۱۳۹۵۰۵۲۷۱۲۱۰۳۸۹۱۷۸۴۰۷۴۶۱۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار در پیام شهردار انار آمده است:

جناب آقای مهندس انارکی محمدی قائم مقام محترم شهرداری منطقه ۱۱ تهران و دبیر همایش علمی و پژوهشی انار ١۴٠۴

با اهدای سلام

موفقیت شما فرهیخته اناری را در مدیریت شهری ، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. تلاش و اراده قاطع برای توسعه شهری پایدار، یکپارچه و ایمن با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و اقدامات ارزنده به هموطنان به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز مدیریت شهری است که جنابعالی با مدد الهی و بهره‌گیری از تجارب مدیریتی و ظرفیت علمی ، موفق به اجرای آن در کلان شهر تهران شده‌اید که به عنوان خدمات گسترده شما در زمینه خدمت به مردم به یادگار خواهد ماند.

اینک که برگ زرینی دیگر از افتخارات فرهیختگان اناری ورق خورده و باعث شادمانی و غرور شهروندان اناری گردیده ، بر خود واجب می‌دانم به عنوان همکار و همشهری شما ، این موفقیت ارزشمند را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری تهران و خدمت بیش از پیش به جامعه اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

بی شک تلاشهای بی وقفه و موفقیت جنابعالی الگویی برای سایر فرهیختگان و همشهریان خواهد بود و امید است شاهد موفقیت و سربلندی تمامی فرهیختگان اناری در تمامی عرصه های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

ثبت دیدگاه