• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

گلایه یک شهروند در خصوص استانداردنبودن سرعت‌گیر صدرآباد انار

  • 01 شهریور 1395 - 9:19
گلایه یک شهروند در خصوص استانداردنبودن سرعت‌گیر صدرآباد انار

یک شهروند در خصوص استانداردنبودن سرعت‌گیر صدرآباد انار متنی ارسال کرده که به شرح زیر است:

حدود دو هفته پیش بنا به درخواست مکرر اهالی صدرآباد، یک سرعت گیر توسط کارکنان شهرداری در محله صدرآباد از جنس آسفالت ساخته شد. این سرعت گیر نه تنها در انار شاید در جهان بی نظیر باشد چون حتی با کمترین سرعت، ماشین یا راکبان موتورسیکلت ها را به سوی آسمان پرتاب می‌کند.

در همان ساعات اولیه و خصوصا شب اول، بعد از چندین مورد حادثه با شهردار و پلیس تماس گرفته شد که لااقل علامت یا تابلویی هشدار دهنده نصب شود که ای نکار روز بعد توسط خود اهالی با پاشیدن مقداری گچ بر روی سطح خیابان و سرعت گیر انجام شد.

روز بعد طی تماس یکی از اهالی با شخص شهردار از نحوه ساخت و رعایت نشدن عرض و ارتفاع سرعت گیر انتقاد می‌شود که متاسفانه جواب قانع کننده ای از سوی شهردار دریافت نمی‌کند. شهردار معتقد است که برای سرعت‌گیر، استاندارد و یا عرض و ارتفاع مشخصی تعریف نشده است.

در ادامه انتقادات،به مقدار آسفالت استفاده شده هم اشاره می‌شود یعنی شهرداری می‌توانسته با این همه آسفالت حداقل سه سرعت گیر در سه نقطه از محله صدرآباد بسازد.

خلاصه اینکه هیچکدام از مسوولین اشتباه و کوتاهی خود را نمی پذیرند و مدعی هستند که رانندگان باید آهسته بروند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

هر کدام از مسئولین که مدعی هستند این سرعت‌گیر با این عرض و ارتفاع هیچ مشکلی ندارد فقط و فقط یک بار با نصف سرعت مجاز در منطقه مسکونی از روی آن عبور کنند تا تکان و تلاطم ماشین و موتور سیکلت خود را شاهد باشند. به قول یکی از اهالی شاید اگر یک دیوار احداث می‌شد خیلی بهتر بود چون مردم تکلیفشان مشخص می‌شد که نباید از این محله با وسایل نقلیه عبور کنند.

چیزی که بر کسی پوشیده نیست این است که اگر محل رفت و آمد و یا منزل مسئولین مربوطه در این محله بود تمام دقت و نظارت را در ساخت این سرعت گیر به خرج می‌دادند و هرگز اجازه ساخت چنین سرعت گیری داده نمی‌شد.

ثبت دیدگاه