• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

امام جمعه کشکوئیه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

  • 16 مرداد 1395 - 15:25
امام جمعه کشکوئیه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

حجه الاسلام محمد محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه با صدور پیامی خبرنگاران را مشاوران امین و ناصحان مشفق مدیران ارشد، مجریان و دیگر فعالان و کنشگران عرصه اجتماع دانست

متن پیام حجه الاسلام محرابی زاده به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن  و القلم و ما یسطرون
دستیابی به توسعه و تحکیم بنیان های اجتماعی در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری های ارتباطی قرار گرفته است، تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است.
خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.

این تلاشگران خبر و اطلاع رسانی که دل در گرو دستاوردهای بزرگ نظام و حفظ ارزشها  دارند،  که خون بها هزاران شهید جانباز ، آزاده ورزمنده  است ، تنها به نقل و روایت رویدادها نمی پردازند بلکه با عشق به مردم و تلاش های حرفه ای، واقعیت ها و ظرفیت ها را معرفی و با ناراستی ها به مبارزه ها بر می خیزند.

به واقع می توان خبرنگارهای مسئولیت شناس را که با شجاعت قابل تحسین قدم در این مسیر حساس نهاده اند، مشاوران امین و ناصحان مشفق مدیران ارشد، مجریان و دیگر فعالان و کنشگران عرصه اجتماع دانست.

از این رو شایسته است با حمایت و پشتیبانی ، شرایطی فراهم آورد تا این عزیزان با امید و پویایی در رسیدن به افق توسعه و آبادانی  گام نهند .

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم  ، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر تمامی رسانه های دیداری ، شنیداری ونوشتاری  استان نمان تبریک می گویم و توفیق روز افزون این دیده بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

ثبت دیدگاه