• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

تقدیر امام جمعه کشکوئیه از تلاش خبرنگاران

  • 15 مرداد 1395 - 21:13
تقدیر امام جمعه کشکوئیه از تلاش خبرنگاران

حجت‌الاسلام محمدمحرابی زاده، امام جمعه کشکوئیه در خطبه‌های نماز جمعه کشکوئیه با اشاره به واقعه ۱۵ مرداد ۱۹۴۵ که نشانگر تاریخ ننگین جنایت های آمریکا است، افزود: در این روز آمریکا نخستین بمب اتمی را در هیروشیما یکی از شهرهای ژاپن به کار برد.

امام جمعه کشکوئیه به عمق فاجعه انسانی بمباران اتمی شهر هیروشیما اشاره و اذعان کرد: بازماندگان حادثه هیروشیما هنوز درد ورنج بمبهای اتمی را تحمل میکنند.

محرابی زاده خاطرنشان کرد: کسانیکه انسان های بی گناه را با بمب اتم به خاک و خون کشیدند در واقعه هیروشیما،امروزداعیه دار حقوق بشر هستند و حقوق بشر ابزاری سیاسی در دست آمیرکاست برای از بین بردن ملتها.

وی با تاکید بر اینکه در شهرها مردم عادی ساکن هستند و نه نظامی ادامه داد: جنایتی که آمریکا در ژاپن مرتکب شد مربوط به کودکان و زنان و مردان بی گناهی بود که نقشی در جنگ با آمریکا نداشته و نیروی نظامی محسوب نمی شدند و این مسئله عمق بی رحمی و وحشی گری آمریکا را ثابت می کند.
ا

مام جمعه کشکوئیه در ادامه به ۱۷مردادروزخبرنگار اشاره کرد وگفت:از خبرنگارانی که با همه سختیها وتهدیدها خبرها را انعکاس میدهند تقدیر وتشکر مینمائیم.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره به برجام گفت:مسئولین کشور امروز اذعان دارند که برجام هیچگونه دستاوردی برای کشور نداشته،ومردم هنوز احساس نکرده اند که تحریمها برداشته شده است.

محرابی زاده افزود: هیئت دیپلماسی از خط قرمز های مقام معظم رهبری در جریان برجام گذشتند به دشمن اعتماد کردند وامروز باید مسئولین اقتصادمقاومتی را عملی کنند ونباید نگاهشان به کشورهای غربی واروپایی برای رونق اقتصادی ایران باشد.

امام جمعه کشکوئیه تصریح کرد: برجام به یک تجربه تبدیل شد برای عدم اعتماد به استکبار که امیدواریم مسئولین این تجربه را فراموش نکنند.

خطیب جمعه کشکوئیه گفت:مسئولان قضایی وانتظامی باید پس از کشف کالای قاچاق،کالاهای کشف شده را آتش بزنند که با قیمتی بیشتر وارد بازارکشور نشود ویکی از عوامل تعطیلی تولیدات داخلی در کشور همین کالاهای قاچاق است.
حجه الاسلام محرابی زاده گفت:اگر قوه قضائیه وسایر نهادهای نظارتی به دستور رهبری عمل میکردند کالای قاچاق وارد کشورنمی شد واشرافی گری در کشور کمرنگ می شد.

وی افزود: متاسفانه عده ای در کشور زندگی اشرافی گری برای خود به راه انداخته اند وبه بیت المال دست درازی میکنند روز گذشته از سوی یکی از اعضاءکابینه دولت به عنوان ذخائر انقلاب معرفی میشود،ودختر این فرد هم در مجلس طلبکارنظام است.

محرابی زاده در پایان گفت: اشرافی گری وفساد باید از کشور رخت بر ببندد که هر روز فقیران جامعه فقیرتر وثروتمندان ثروتمندتر نشوند.

 

ثبت دیدگاه