• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

شیخ علی گنجی: از سیدامیرحسین سجادی تجلیل می‌شود

  • 15 مرداد 1395 - 21:42
شیخ علی گنجی: از سیدامیرحسین سجادی تجلیل می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ علی گنجی گفت: مراسم تجلیل از سیدامیرحسین سجادی، برگزیده کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود.

شیخ علی گنجی در این خصوص افزود: لازم بود قبلا این کار انجام می‌شد اما غفلت کردیم و از آقای سجادی و خانواده ایشان عذرخواهی می‌کنیم.

وی گفت: ان‌شاالله طی مراسمی به همت موسسه فرهنگی هنری «مکعب سفید» از آقای سجادی و خانم‌ها هادی‌زاده و علیپور تجلیل خواهد شد.

شیخ علی گنجی گفت: یک سکه بهار آزادی از سوی خیر گرانقدر حاج علی جدیدی فرزند مرحوم حاج حسین جدیدی به آقای سجادی اهدا می‌گردد.

WhatsApp Image 2016-08-05 at 21.59.40

سیدامیرحسین سجادی، در مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق شد در رشته صحیفه سجادیه، رتبه اول کشوری را کسب کند.

شیخ علی گنجی خاظرنشان کرد: ان‌شاالله از این به بعد نام‌آوران شهرستان انار که در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و برگزیدگان ممتاز کنکور سراسری موفق به کسب رتبه کشوری شوند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و با همکاری خیرین بزرگوار سطح جوایز از نظر کمی و کیفی نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: امیدواریم با ترویج فرهنگ تشویق اصحاب علم و دانایی، شاهد طلوع روزی باشیم که چهره یک پروفسور سمیعی اناری بر تارک پیشانی علمی دنیا بدرخشد. تحقیق این هدف مستلزم تشویق و دلگرمی‌دادن به همین دانش‌آموزان امروزی است.

افزون بر سیدامیرحسین سجادی که مورد تجلیل قرار خواهد گرفت، شیخ علی گنجی پیشتر نیز گفته بود که از خانم‌ها هادی‌زاده و علیپور نیز تجلیل می‌شود.

معصومه هادی زاده در اولین «جشنواره قلم»  که از سوی آموزش و پرورش و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد در محور خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به عنوان برگزیده کشوری دست یافت. وی تنها برگزیده استان کرمان در این جشنواره بود.

زینب علیپور دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان آیت‌الله خامنه‌ای انار نیز موفق به کسب رتبه دوم رشته قرائت قرآن (تحقیق) در مسابقات کشوری قرآن و عترت شد.

به گفته شیخ علی گنجی، «خیر محترم حاج علی جدیدی ساکن گلشن یک عدد سکه بهار آزادی به خانم زینب علیپور، برگزیده کشوری مسابقات قرآن» و همچنین «خیر محترم محمد عبدلی فرزند خیر گرانقدر حاج حسین عبدلی نیز یک عدد سکه بهار آزادی به خانم معصومه هادی‌زاده، برگزیده کشوری جشنواره قلم» اختصاص داده‌اند.

ثبت دیدگاه