• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

قائم مقام نظام پرستاری «برخی پزشکان» را «اراذل و اوباش» نامید

  • 21 تیر 1395 - 16:13
قائم مقام نظام پرستاری «برخی پزشکان» را «اراذل و اوباش» نامید

به دنبال ضرب و شتم دو پرستار از سوی دو پزشک، محمد شریف‌مقدم، قائم مقام سازمان نظام پرستاریبرخی پزشکان را «اراذل و اوباش» نامید.

شریف‌مقدم در نشست خبری از حمله به دو پرستار توسط پزشکان در هفته‌های اخیر در یکی از بیمارستان‌های بابل و همچنین در بیمارستان شهدای تجریش خبر داد و اظهار کرد: در بیمارستان بابل یکی از پرستاران توسط متخصص قلب مورد حمله قرار گرفته است و در بیمارستان شهدای تجریش رزیدنتی پرستار دیگر را مورد حمله قرار داده که در هر دوی این حمله‌ها پرستاران مرد مورد تهاجم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اراذل و اوباشی که اظهار نخبگی می‌کنند و حرکاتی دور از شان مراکز درمانی انجام می‌دهند؛ چطور به خود اجازه می‌دهند که به پرستاران حمله کنند و مشتی را نثار چانه پرستار کنند.

شریف مقدم تصریح کرد: این مسائل که امروزه در بیمارستان‌ها شاهد آن هستیم؛ نتیجه پرداخت چند ده میلیونی به پزشکان است که اتفاقا در یکی از این موارد نیز پزشکی که پرستار را مورد اصابت ضربات خود قرار داده، پرداخت چند ده میلیونی داشته است. این افراد احساس می‌کنند از کره دیگری آمدند و پرستاران را زیر دست خود می‌دانند و با آن‌ها هرطور که می‌خواهند رفتار کنند.

ثبت دیدگاه