• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

رسیدگی ویژه به پرونده قتل مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه

  • 15 تیر 1395 - 14:43
رسیدگی ویژه به پرونده قتل مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه

حسین رئیسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از وقوع یک فقره قتل در منطقه سرچشمه رفسنجان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به طور ویژه و خارج از نوبت در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفته است.

 به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان حسین رئیسی روز سه شنبه افزود: طی گزارشی از سوی اهالی منطقه سرچشمه رفسنجان مبنی بر وقوع یک فقره قتل، اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای رفسنجان در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول ‘حسین منصوری’ مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی مس سرچشمه بوده و بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است.
وی گفت: تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری قاتل همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی در زمینه این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه هم روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شب گذشته ماموران کلانتری شهر سرچشمه جنازه حسین منصوری را در اطراف روستای کنتوئیه این شهر پیدا کردند.
سید علی میرافضلی با اشاره به اینکه جنازه مقتول در حال حاضر در پزشکی قانونی رفسنجان است افزود: این فرد سال های بسیاری در صنعت مس سرچشمه کار می کرد و طی سه سال گذشته مدیرعامل باشگاه صنعت مس سرچشمه و اخیرا مدیر ورزش کارکنان مس منطقه کرمان بوده است.

ثبت دیدگاه