• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

شناسایی ۱۵ خانوار با انشعاب آب غیرمجاز در بیاض

  • 18 اردیبهشت 1395 - 16:32
شناسایی ۱۵ خانوار با انشعاب آب غیرمجاز در بیاض

مهدی حسینی، مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان انار گفت:  دهستان بیاض با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر دارای یک‌هزار و ۳۰۰ اشتراک آب است و از روزی که پایش خانه به خانه را آغاز کردیم تاکنون ۱۵ خانوار بدون انشعاب به صورت غیرمجاز آب مصرف می‌کردند.

مهدی حسینی در حاشیه بازدید از اشنعابات آب روستایی دهستان بیاض این شهرستان اظهار داشت: ۶۰ درصد آب تولیدی در روستاها به صورت غیرمجاز مصرف می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان انار بیان کرد: میزان تولید آب روستایی این شهرستان ۲۶ لیتر در ثانیه است که به صورت قانونی باید ۱۶ لیتر باشد.

حسینی گفت: یکی دیگر از علل مصرف در این دهستان فرسوده بودن شبکه‌های داخلی است که امید است تا یک‌ماه آینده بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه‌های داخلی و خط انتقال تعویض شود.

مسعود مهدوی رئیس امور مشترکان آب و فاضلاب روستایی استان کرمان گفت: در بحث رعایت الگوی مصرف امسال از دهستان بیاض انار به‌صورت پایش خانه به خانه آغاز کردیم که این امر همکاری مردم را می‌طلبد.

وی بیان داشت: کسانی که با ما همکاری کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند که امیدواریم در راستای گرفتن انشعاب آب همکاری و همچنین لوله‌های غیرمجاز جمع‌آوری شود.

 

ثبت دیدگاه