• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

حمایت شورای اسلامی قربان‌آباد و جمعیت زنان مسلمان نواندیش انار از مهندس محمدی، کاندیدای انتخابات مجلس

  • 01 اسفند 1394 - 18:15
حمایت شورای اسلامی قربان‌آباد و جمعیت زنان مسلمان نواندیش انار از مهندس محمدی، کاندیدای انتخابات مجلس

شورای اسلامی قربان‌آباد و جمعیت زنان مسلمان نواندیش شهرستان انار از مهندس محمدی، کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان‌های رفسنجان و انار حمایت کردند.

IMG_20160218_002347

IMG_20160218_002355

در بخشی از بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش شهرستان انار آمده که «مشارکت زنان در مسائل اجتماعی و سیاسی می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا نماید. شاید در بعضی موارد، تبعیض‌ها در جامعه، باعث دلسردی این قشر فهیم و صبور شده باشد ولی اکنون با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، واجب است که همه ما برای آبادنی کشور خود پای صندوق‌های رای حاضر شویم.»

این بیانیه ادامه داده: «افتخار بسیار بزرگی شامل حال ما مردم خوب و صبور انار شده که فرزندی از تبار این مرز و بوم اعلام کاندیداتوری کرده است. ما زنان و مادران و فرهنگیان، حمایت قاطع خود را از حاج احمد انارکی محمدی اعلام می‌کنیم و پا به پای مردم عزیز و شریف شهرمان در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت کرده و به کاندیدای خود رای می‌دهیم. به امید پیروزی صلح و عدالت برای تمام ایرانیان.»

حمایت شورای اسلامی قربان‌آباد از مهندس احمد انارکی محمدی

همچنین شورای اسلامی قربان‌آباد نیز در بیانیه‌ای از مهندس احمد انارکی محمدی حمایت کردند.

در این بیانیه آمده:‌ «در راستای توسعه روستایی و سهم روستا‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی و با استناد به سوابق و سلایق جناب آقای مهندس انارکی محمدی، حضور وی در مجلس شورای اسلامی و ارتباط آسان با کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی می‌تواند به نفع منطقه قربان‌آباد باشد، از وی اعلام حمایت می‌کنیم.»

قبل از این نیز شورای اسلامی گلشن از مهندس محمدی حمایت کرده بود.

همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات رفسنجان، جمعیت زنان مسلمان نواندیش رفسنجان و نوق و کشکوئیه،  حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان و حزب جوانان ایران اسلامی کشکوئیه نیز با انتشار بیانیه‌هایی از مهندس محمدی، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رفسنجان و انار حمایت کرده‌اند.

ثبت دیدگاه