• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

ادارات و نهادهای امدادی انار به دلیل بارندگی‌های گسترده به حال آماده‌باش در آمدند

  • 20 آبان 1394 - 1:39
ادارات و نهادهای امدادی انار به دلیل بارندگی‌های گسترده به حال آماده‌باش در آمدند

به دنبال بارش ۲۳ میلیمتری باران در شهرستان انار و بارش‌های گسترده در مناطق بالادست انار، ستاد مدیریت بحران شهرستان شامگاه سه‌شنبه ۱۹ آبان در فرمانداری تشکیل جلسه داد. در این جسله اعلام شد که ادارات و نهادهای امدادی و خدمات‌رسان برای مقابله با سیلاب‌ احتمالی به حال آماده‌باش در آمده‌اند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار، مهندس علیزاده، معاون فرماندار انار در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان ضمن ابلاغ شرح وظایف دستگاهها، از مدیران دستگاه های خدمات رسان و غیره اعم از فرماندهی انتظامی، شهرداران، هلال احمر، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، فوریتهای پزشکی، جهاد کشاورزی،منابع طبیعی، آب شهری و روستایی، ادارات برق، گاز، مخابرات،منابع آب و غیره خواست با این ستاد در صورت بروز هرگونه بحران آمادگی لازم برای مواجهه با هر گونه تحدید احتمالی را داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در سال های گذشته بیان کرد: تعاونی دهیاران و دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها نیز باید ضمن بسیج تمامی امکانات برای خدمات رسانی به مردم استفاده نمایند.

علیزاده گفت: مراکز اورژانسی و بهداشتی هم با بسیج تمامی امکانات موجود و آمبولانس برای پاسخگویی به نیازهای مردمی در این فصل سرد و سرما باید آماده باشند.

در ادامه جلسه اعضای ستاد در مورد آمادگی پرسنل و تجهیزات خود گزارشی ارائه دادند ودر مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز،آموزش کارمندان ادارات و دهیاران برای مواقع بحران، استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی برای مواقع بحران، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

bohran bohran1

ثبت دیدگاه