• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار شد

  • 12 شهریور 1397 - 13:58
سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار شد

سرهنگ رضا خلیلی نژاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان انار از امروز دوشنبه ۱۲ شهریور کار خود ار آغاز کرد. پیش از این سرهنگ جعفر غضنفری به مدت حدود ۵ سال این سمت را بر عهده داست.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در آیین معارفه خود که امروز در تالار شهر برگزار شد،  گفت: یکی از مهم ترین اولویت ها و راهی که می تواند عملکرد ناجا را انتقال دهد و در ایجاد و احساس امنیت تاثیرگذار باشد، رسانه ها هستند و بنده نیز با رسانه ها تعامل خواهم داشت.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا در شاخص های امنیتی به حد مطلوب برسیم و در این شاخص ها ارتقا پیدا کنیم.

سرهنگ غضنفری فرماندهی انتظامی پیشین شهرستان انار هم در آیین تودیع خود گفت: بهترین دوران خدمت بنده از همه جهات طی این سال ها در انار سپری شد و این توفیقی بود که خداوند نصیب بنده کرد و بنده از این بابت که بایستی این شهرستان و این مردم عزیز و قدرشناس را ترک کنم بسیار ناراحت هستم.

وی افزود: سعی کرده ایم در طول این چند سال صادقانه و خالصانه با مردم مدارا کنیم در عین حال که قانون را اعمال و سفارشات غیر قانونی را رد و از مجموعه خیرین امنیت ساز در حوزه معنوی استفاده و لحاظ کنیم تا نشان دهیم پلیس، پلیس مردمی و قانون گراست و خودش به آنچه می گوید عمل کند.

سرهنگ غضنفری گفت: مجموعه اقداماتی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان انار انجام دادیم امروز شرایط را به جایی رسانده است که ما در نظر سنجی هایی که انجام دادیم بیشترین رضایت مندی را در حوزه احساس امنیت داریم که مهم تر از خود امنیت است.

وی اضافه کرد:در سال ۹۳کسب رتبه برتر رضایت مردمی و سلامت اداری را در سطح استان داشتیم که نتیجه لطف مردم و زحمات همکاران بوده است.

او گفت: در حوزه مسائل مادی و امکانات ماموریتی نیز اقداماتی انجام شده است،ساختمان های پلیس آگاهی و مواد مخدر مستقل شده و نوسازی و بهسازی اماکن را در دستور کار قرار دادیم و اخذ زمین در انار و امین شهر و بیاض داشته ایم. در حوزه امکانات و تجهیزات نیز پلیس در شهرستان انار تمامی امکانات لازم جهت انجام ماموریت را داراست.

وی ادامه داد:سرقت های خرد طی این چند سال در شهرستان میانگین۶تا۱۲درصد افزایش یافته که سرقت ها شامل مواردی چون (بیل،فرغون و…)بوده است.

سرهنگ غضنفری عنوان کرد: امروز خوشبختانه مساله مهم خطرسازی را در شهرستان انار نداریم که این به واسطه فرهنگ بالای این مردم است و ما طی این پنج سال یک مورد نزاع دسته جمعی در شهرستان انار نداشتیم و این مردم واجد هرگونه خدمت گذاری و سپاس گذاری اند و در انتها تقدیر و تشکر میکنم از تمامی همکاران و مسئولین شهرستان و مردم شهرستان انار.

حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار گفت: شهرستان انار در موقعیت حساسی قرار دارد و محل اتصال جاده های مختلف است و ممکن است کسانی این شهر را محلی برای انجام برنامه ها و شرارت های خود چون مواد مخدر و مشروبات الکی و…بدانند که امیدوارم دقت بیشتر و برنامه ریزی بسیار دقیقی روی این موضوعات بشود.

وی افزود: در بحث ناهنجاریهای اخلاقی و مزاحمت هایی که ایجاد می شود،مقابله با سرقت هایی که گاهی اوقات انجام می شود نیز پیگیری و مقابله نیز صورت گیرد.

امام جمعه انار ادامه داد: امروزه اوضاع اقتصادی کشور در چالش قرار گرفته است و گرانی ها سرسام آور شده و همچنین نظارت ها کم است و توقع ما این است که ارگانهایی چون اتاق اصناف تعزیرات، دادستانی و فرمانداری که در این خصوص مسئولیت دارند باید با کسانی که گران فروشی و احتکار و…می کنند مقابله کنند و با جدیت وارد این موضوع شوند.

وی اضافه کرد:خصوصا در شهرستان ما که با کمبود محصول مواجه هستیم و شرایط بسیار سخت است و ممکن است برخی دست یه سرقت هایی بزنند.

در پایان مراسم از سرهنگ غضنفری تقدیر و سرهنگ خلیلی نژاد به عنوان فرمانده انتظامی انار معرفی شد. سرهنگ خلیلی نژاد پیش از این جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان بوده.

 

 

ثبت دیدگاه