• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

طراحی و نصب علائم ترافیکی در شهر انار

  • 23 بهمن 1395 - 13:29
طراحی و نصب علائم ترافیکی در شهر انار

کاظم صوراسرافیل، معاونت خدمات شهری شهرداری از طراحی و نصب ۳۵۰ عدد علایم ترافیکی انتظامی با در نظر گرفتن اصول اولیه طراحی در شهر انار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، صوراسرافیل گفت: مجموعه تابلوهای معابر شهری و ترافیکی جزیی از مبلمان شهری با کارکرد اطلاع رسانی محیطی و هشدار هستند و نظم بخشی به آنها تاثیر بسزایی در زیبایی بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش خوانایی محیط شهری دارد. لذا در این راستا ، ساماندهی تابلوهای معابر شهری ، معرفی اماکن عمومی و تابلوهای ترافیکی و انتظامی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که اعتبار لازم برای این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

صوراسرافیل افزود: بعضی از تابلوهای راهنما و معابر جهت رفاه حال مسافرین ، میهمانان و گردشگران و تابلوهای ترافیکی برای منظور ایمن سازی معابر تهیه و نصب شده است. این تجهیزات ترافیکی اعم از تابلوها و علایم ، چراغ های راهنمایی و هشدار خط کشی عابر پیاده ، گل میخ ، هر یک نقش مشخصی در مدیریت ترافیکی و انتظامی شهر دارند.

وی در پایان از اقدامات انجام شده و در دست اقدام همچون فراهم کردن امکانات برای تردد معلولان در ورودی پارکها ، طراحی و ساخت و نصب تابلوهای محدوده خدمات شهری ، نصب تابلوهای متحدالاشکل در بلوارها و میادین و بوستان های شهر و یکسان شدن شکل ، اندازه ، فونت تابلوها، طراحی و نصب چراغ های هشدار در نقاط حادثه خیز شهر ، خرید ۱۹۰ عدد تابلوی ترافیکی که در آینده نزدیک با هماهنگی راهنمایی و رانندگی توسط این واحد خبر داد.

ثبت دیدگاه