• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

امام جمعه انار: پرستار نزد خداوند ارزش فراوانی دارد

  • 15 بهمن 1395 - 15:47
امام جمعه انار: پرستار نزد خداوند ارزش فراوانی دارد

حجت الاسلام  و المسلمین منتظری، امام جمعه انار در خطبه های نماز جمعه ۱۵ بهمن روز پرستار را به همه پرستاران سخت کوش  تبریک گفت و افزود: یکی از عبادت های  بزرگ  پرستاری از بیماران است که در نزد خداوند متعال اجر و پاداش فراوانی دارد.

امام جمعه انار همچنین روز ۲۲ بهمن را روزمظهر اقتدار، عزم و اراده ملی دانست و گفت: حضور با شکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه غیرت ملی و همت والای مردم است که موجب ناامیدی و عقب نشینی دشمنان ملت ایران میگردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون ارزش و عظمت حضرت زینب (س) گفت: ارزش و عظمت حضرت زینب به علت موضع و حرکت انسانی و اسلامی او براساس تکلیف الهی بود . وی افزود : زنان ایرانی با اقتدا به حضرت زینب (س)مظهر حجب و حیا می باشند . وی هدف دشمنان را کم رنگ کردن حجاب اسلامی و غیرت دینی ذکر کرد و گفت: یکی از اهداف مهم رسانه های غربی و شبکه های  ماهواره ای و سایت های ضد انقلابی، کم رنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی است . امام جمعه شهرستان انار به موضوع مهم امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: وظیفه شرعی همه مسلمانان است که در مراسم ها، جشن ها ، عروسی ها  و در تالارها و اماکن عمومی با امر به معروف و نهی از منکر جلوی  مفاسد و بی بندو باری هارا بگیرد.

ثبت دیدگاه