• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

پیگیری توسعه و عمران روستاهای شهرستان انار توسط فرماندار انار

  • 13 بهمن 1395 - 18:52
پیگیری توسعه و عمران روستاهای شهرستان انار توسط فرماندار انار

توسعه و عمران روستاهای گلستان و صفائیه شهرستان انار توسط طباطبائی فرماندار انار مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار ۱۳ بهمن ماه و در ادامه بازدیدهای فرماندار انار از روستاها و با عنایت به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاها توسط دولت تدبیر و امید ، مهندس طباطبائی فرماندار انار ائمه جمعه انار و امین شهر ، معاون برنامه ریزی ،بخشدار و روسای برخی از ادارات باحضور در روستاهای گلستان و صفائیه با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و اهالی شریف این روستاها در مسجد گلستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه و بازدید پاره ای از مشکلات بررسی و توسط مسئولین حاضر پاسخ داده شد و برای حل مشکلات موجود با هماهنگی فرماندار راهکارهایی ارائه شد.

از موضوعات مطرح شده در این روستا می توان به احداث میدان با نظر شورای ترافیک در سه راه امین شهر صفائیه و گلستان ، مشکل اراضی کشاورزی تصرفی جهت اخذ تسهیلات آبیاریهای نوین،احداث پارک در گلستان ،آسفالت معابر روستا،جدور گذاری و زیبا سازی خیابانهای روستا و …اشاره نمود.

در پایان مسئولین از کارگاه تولید کمپوست (تولید و غنی سازی ورمی کمپوست) آقای جناحی بازدید نموده و ضمن گفتگو با مسئول این کارگاه  در مورد مشکلات و موضوعات مطرح شده ایشان تبادل نظر و اعلام همکاری و مساعدت نمودند.

ثبت دیدگاه