• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

تعریض جاده قربان‌آباد-انار

  • 06 بهمن 1395 - 14:15
تعریض جاده قربان‌آباد-انار

علینژاد، رئیس اداره راهداری شهرستان انار گفت: با توجه به تشکیل جلسه ای  در خصوص مشکلات روستاهای علی آباد و قربان آباد توسط فرماندار محترم  در سوم بهمن در محل مسجد علی آباد، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در تاریخ پنجم بهمن از سه راهی قربان آباد به سمت روستاهای خالق آباد، قربان آباد،علی آباد و اسد آباد شروع به شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی که یکی از دغدغه اهالی روستاهای مذکور بود،کرد.

وی افزود: نصب تابلو و علایم و لکه گیری سطح آسفالت  در جهت بالا بردن ایمنی محور نیز در دستور کار قرار گرفت.

علینژاد گفت: همچنین تسطیح نخاله های تخلیه شده توسط افراد سود جو در حریم جاده انار_ نوق برای پنجمین مرحله بخشی از عملکرد نیروهای راهداری بود. با توجه به اینکه تابلو “تخلیه نخاله در حریم جاده ممنوع می‌باشد” توسط شهرداری محترم انار تهیه و در محور مذکور نصب گردیده اما متاسفانه باز هم برخی افراد اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی و غیره در حریم جاده می‌کنند.

رئیس اداره راهداری شهرستان اناردر ادامه گفت: “بازتاب چشم گربه ای” نیز در سه راهی قربان آباد که یکی از نقاط پر تصادف است، توسط نیروهای راهداری شهرستان انار نصب و در راستای ایمن سازی بیشتر سه راهی قربان آباد در محور انار- نوق با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان مکاتبه و پیگیری شده است.

 

ثبت دیدگاه