• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

امام جمعه انار میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت

  • 03 دی 1395 - 23:44
امام جمعه انار میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه، میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت.

امام جمعه انار در این خصوص گفت: حضرت عیسی روح‌الله یک انسان به‌تمام معنا روحانی بود که با دنیاطلبان و ظالمان به‌شدت درگیر بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان موانع آگاهی پرداخت و اظهار داشت: محبت‌های افراطی و لجاجت‌ها راه عقل و خرد را می‌بندد و مانع پذیرش بسیاری از واقعیت‌ها می‌شود.

امام جمعه انار بیان داشت: آرزوهای طولانی مانند آرزوی ریاست، مال و ثروت، امیال و غرایز انسان و سایر آرزوهای طولانی چشم بصیرت را کور می‌کند و انسان را به بن‌بست می‌ر‌‌ساند.

حجت الاسلام منتظری به یوم‌الله ۹ دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره و عنوان کرد: یکی از بحران‌های خطرناکی که مهار شد، فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال ۸۸ بود که هزینه‌های زیادی را به نظام اسلامی و ملت ایران تحمیل کرد.

وی افزود: در این فتنه تمام جبهه دشمن و معاندان نظام اسلامی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دست به دست هم دادند که با مدیریت رهبر حکیم و بیدار انقلاب اسلامی و حضور یکپارچه امت اسلامی این توطئه خنثی شد.

امام جمعه انار  روز ۹ دی ماه را یکی از ایام‌الله انقلاب اسلامی دانست و گفت: وظیفه ما براساس آیه پنجم سوره ابراهیم (و ذکرهم بآیات الله…. )بزرگ نگهداشتن این روز بزرگ و حماسی است که ملت ایران بر اساس سه عنصر  ایمان و اتحاد و بصیرت، آتش فتنه مخالفان و معاندان نظام اسلامی را خاموش کردند.

وی به توطئه‌های آمریکا و انگلیس در ایجاد تفرقه بین امت اسلامی اشاره و اظهار کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مانند هم و به منزله دو لبه یک قیچی هستند که قصدشان این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند.

.
.

ثبت دیدگاه