• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

امام جمعه موقت تهران: دولت گام‌های موثری در برخورد با فیش‌های حقوقی برداشت

  • 12 شهریور 1395 - 15:07
امام جمعه موقت تهران: دولت گام‌های موثری در برخورد با فیش‌های حقوقی برداشت

آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران ضمن تشکر از دولت به خاطر برخورد با فیش‌های حقوقی نجومی گفت: گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است بخصوص اینکه رئیس‌جمهور تاکید کردند نباید ذی‌نفعان در تعیین حقوق‌ها و درآمدهای خود، عامل باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه در موضوع فیش‌های حقوقی نجومی، آقای نوبخت، وزیر دادگستری و شخص رئیس‌جمهور عذرخواهی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عذرخواهی مسوولان نشان می‌دهد، کاری که انجام شده است غیرقانونی بوده و حداقل وجه شرعی ندارد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه باید به طور جدی موضوع فیش‌های حقوقی نجومی پیگیری شود، افزود: آیا آقایانی که دریافت‌های کلان داشته‌اند نمی‌دانستند پایه نظام اسلامی بر عدل و انصاف مستقر است؟ و اگر می‌دانستند، چرا این حقوق‌ها را دریافت کرده‌اند و در صورتی که نمی‌دانستند پس شایستگی و لیاقت مسوولیت در نظام اسلامی را ندارند.

وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رئیس‌جمهور و هیات دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به موضوع رسیدگی به فیش‌های حقوقی نجومی تاکید کردند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نباید از قضیه فیش‌های حقوقی نجومی به آسانی عبورکرد، تکرار می‌کنم نباید از قضیه فیش‌های حقوقی نجومی به آسانی عبورکرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در قضیه فیش‌های حقوقی به اعتماد مردم و جوانان ضربه‌ای فراوان وارد شد و سلب اعتماد مردم به معنی از دست رفتن سرمایه‌های نظام است. چون وقتی مردم و جوانان دریافت‌های خود را با آن دریافت‌های نجومی مقایسه می‌کنند به اعتمادشان ضربه وارد می‌شود. بنابراین رهبری تاکید داشتند حتی در موارد بجا و لازم قوه قضاییه ورود و با متخلفان برخورد کنند.

ثبت دیدگاه