• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

شرایط استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی ارسنجان فراهم است

  • 30 آبان 1401 - 16:05
شرایط استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی ارسنجان فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: هم اینک شرایط و امکانات برای استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی با ظرفیت ایجاد ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی ارسنجان این استان فراهم است.

به گزارش روابط عمومی شهرکهای صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی، دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ارسنجان افزود: شبکه تصفیه خانه فاضلاب، شبکه فاضلاب، آب، برق و گاز از جمله زیرساخت های مناسبی است که در این شهرک ۶۶ هکتاری برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحدهای جدید صنعتی ایجاد شده است.
او ادامه داد: تاکنون ۹۲ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد پنج واحد با اشتغال زایی ۳۵ نفر در مرحله بهره برداری قرار دارد.
وی، از سرمایه‌گذاران خواست که با توجه به ظرفیت‌های موجود در ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی شهرک صنعتی این شهرستان، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اضافه کرد: واحد های تولیدی در این شهرک صنعتی که به بهره‌برداری برسند تا ۱۳سال معاف از مالیات هستند.
هاشمی ادامه داد: تامین پایدار آب و برق دو اولویت اصلی در شهرک صنعتی ارسنجان بود که با تامین آنها، مسیر توسعه صنعتی این شهرک صنعتی همواره تر می شود.
او اظهار داشت: هم اینک با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی فارس و انتخاب پیمانکار، کار اصلاح خط انتقال شهرک صنعتی بر اساس طرح شرکت برق در حال انجام است که با به مدار آمدن این خط، زمینه تامین برق پایدار از پست برق ارسنجان فراهم خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس ادامه داد: در بحث تامین آب نیز به زودی شرکت آب و فاضلاب شهرستان ارسنجان انشعاب جدیدی را از محل خط جدید به شهرک صنعتی متصل خواهدک رد که این مساله نیز مراحل نهایی را طی می کند.
ارسنجان در فاصله ۱۳۱ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه