• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

استاندار فارس: تکمیل آزادراه شیراز – اصفهان نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است

  • 19 آبان 1401 - 11:20
استاندار فارس: تکمیل آزادراه شیراز – اصفهان نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است

استاندار فارس گفت: برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز – اصفهان نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

محمد هادی ایمانیه عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای آزادراه شیراز – اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای تکمیل ۶ قطعه ابتدایی پروژه خواهد شد و پیش بینی می شود اعتبار مورد نیاز برای تکمیل قطعه هفت نیز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان باشد.
وی ادامه داد: با اتمام قطعه پایانی یعنی قطعه هفت آزادراه شیراز – اصفهان شاهد اتصال بزرگراه شیراز – سپیدان به این پروژه خواهیم بود.
استاندار فارس، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال و با کوشش مهندسان داخلی، ۶ قطعه نخست پروژه که ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد زیر بار ترافیک برود.
ایمانیه، میزان پیشرفت فیزیکی قطعه هفت پروژه را نیز ۶۴ درصد برشمرد و افزود: قطعه هشت نیز که در حقیقت قطعه اول آزادراه شیراز – بوشهر محسوب می شود هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
وی، ایجاد مجتمع های رفاهی بین راهی، ایجاد پوشش آنتن دهی تلفن همراه و همچنین استقرار پلیس، راهداری و اورژانس در طول مسیر آزادراه شیراز – اصفهان را ضروری دانست و گفت: هماهنگی های لازم برای تامین نیازها و امکانات مذکور تا قبل از بهره‌برداری از ۶ قطعه نخست نیز انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه