• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

اعتبارات عمرانی استان فارس ۱۳ درصد رشد داشته است

  • 19 تیر 1401 - 8:34
اعتبارات عمرانی استان فارس ۱۳ درصد رشد داشته است

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: اعتبارات عمرانی ابلاغی امسال این استان نسبت به پارسال، ۱۳ و یک دهم درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحمید سنگی، شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در شیراز افزود: مجموع این اعتبارات در سال ۱۴۰۰ افزون بر چهار هزار میلیارد تومان است که این عدد سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان بود.
وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان نیز در سال جاری افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۶۰۰ میلیارد تومان است.
او اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای استان نیز بر اساس قانون بودجه امسال، افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلییارد ریال است.
معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، در خصوص وضعیت تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای سال گذشته این استان گفت: عدد مصوب برای طرح‌های ملی و ملی با ویژگی مشخص استان افزون بر هشت هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال و رقم تخصیص یافته نیز پنج هزار و ۴۲۳ میلیارد رسال است.
سنگی افزود: طرح‌های استانی مصوب نیز یک هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال است که ۹۸۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.
وی گفت: با توجه به عملکرد اعتبارت سال ۱۴۰۰ و وجود پروژه‌های نیمه تمام، ضرورت دارد که امسال از آغاز پروژه‌های جدید خودداری شود.
او اظهار داشت: کل اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی امسال استان فارس نیز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که از این میزان افزون بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به پرداخت حقوق و تامین مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی تخصیص خواهد یافت.

ثبت دیدگاه