• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی

  • 06 اسفند 1400 - 16:16
توان بالای نظام مهندسی در تسریع پروژه‌های مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا، می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی، خدمات ارزنده‌ای ارائه کند.

محمودرضا طالبان پنج‌شنبه ۵ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز مهندس، گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در نهضت ملی مسکن دارد.

او افزود: در شرایط فعلی ساخت مسکن در اولویت طرح‌های مهم و اساسی دولت سیزدهم قرار گرفته است و سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ و تاثیر گذار در صنعت ساختمان در این مهم، هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه بزرگ طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و حائز اهمیت است.

طالبان با اشاره به تعداد بیش از ۳۰ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، عنوان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان با بهره گیری از توان مهندسی بسیار بالا با بیش از ۳۰ هزار عضو به طور حتم می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های مسکن نهضت ملی و در راستای قانون جهش تولید مسکن منشا خدمات مفید و ارزنده‌ای در این بخش مهم از توسعه قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: احساس من این است که بین شعارهایی که روزهای اول تاسیس سازمان داشتیم و آنچه امروز به عنوان سازمان نظام مهندسی میبینیم مختصر فاصله‌ای ایجاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و مهندس سازی در راستای اعتلای نام مهندسی بود و امروز نگران این هستیم که نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسین خدشه دار شود و تلاش می‌کنیم گامهایی برداریم که جایگاه سازمان نظام مهندسی برای مخاطبین شهر و استان قابل قبولتر باشد.

ثبت دیدگاه