• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

افتتاح ۷ طرح عمرانی در شهرک صنعتی ارسنجان

  • 19 بهمن 1400 - 16:25
افتتاح ۷ طرح عمرانی در شهرک صنعتی ارسنجان

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۷ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۳۸میلیارد ریال در شهرک صنعتی ارسنجان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دوشنبه ۱۸ بهمن در آیین بهره برداری از این طرح‌ها، بیان کرد: این طرح‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری، احداث پل، کانال هدایت سیلاب، اجرای شبکه داخلی گاز و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی ارسنجان است که با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا شده است.

احد فتوحی با بیان اینکه در چند سال اخیر اعتبارات مناسبی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها به شهرک صنعتی ارسنجان اختصاص یافته است، افزود: زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

او ادامه داد: در شهرک صنعتی ارسنجان ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴واحد صنعتی  با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی فراهم شده و شهرک صنعتی ارسنجان با۶۶هکتار مساحت  دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است

فتوحی گفت: هم اکنون ۸۷ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال زایی ۳۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی ، از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

ثبت دیدگاه