• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

توسعه فارس نیازمند ١۶٠ هزار میلیارد تومان اعتبار

  • 13 دی 1400 - 8:05
توسعه فارس نیازمند ١۶٠ هزار میلیارد تومان اعتبار

استاندار فارس گفت:برای اینکه فارس بتواند در مسیر توسعه قرار بگیرد باید ١۶٠ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یابد.
محمد هادی ایمانیه عصر امروز یکشنبه در شورای اداری فارس گفت: مدیران ارشد استان باید شرایط حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی را فراهم نموده تا بتوان در آینده از این افراد در مدیریت کشور استفاده کرد.
وی ادامه داد: مدیران ارشد فارس نباید از امکانات دولتی برای مصارف شخصی استفاده کنند زیرا این موضوع برخلاف شأن جامعه است.
به گفته این مقام مسئول باید در سازمان‌های دولتی سامانه‌ای وجود داشته باشد که در صورت تخلف در اولین ساعات نسبت به آگاهی مدیران اقدام شده تا از رشد فساد در دستگاه‌های دولتی جلوگیری شود.
وی در خصوص برنامه ریزی در استان بیان کرد: فارس نیازمند برنامه جامع اقتصاد، فرهنگ، گردشگری. کشاورزی است و باید برنامه‌ها به گونه‌ای نوشته شود که عملگرا و واقعیت گرا باشد.
به گفته این مقام مسئول استان به دنبال سرمایه گذارانی نیست که منابع مالی در کشور جمع آوری کنند و این منابع به خارج از کشور صادر شود از این رو باید مشکلاتی که در حوزه سرمایه گذاری وجود دارد برطرف شده تا بتوان نسبت به جذب سرمایه اقدام کرد.
استاندار فارس تمامی فرمانداران را مکلف کرد تا پایان سال تمامی شهرستان‌های فارس ٣٠ درصد تصادفات رانندگی کاهش یابد.
محمد هادی ایمانیه در خصوص لایحه بودجه سال ١۴٠١ عنوان کرد: برخی از اعتبارات در انتهای سال توزیع می‌شود و امید است دستگاه‌های متولی در این بخش فعالیت کرده و بودجه لازم استان را جذب کنند.
عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس معتقد است: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه نمایندگان مجلس در تهران حضور داشته و نسبت به چانه زنی برای افزایش بودجه‌های استان اقدام کرد و نباید متصور شد که می‌توان با نامه نگاری بودجه را افزایش داد.

وی متذکر شد: باید فارس در مسیری قرار بگیرد که بتواند بهره وری را در این استان افزایش داد تا از این طریق زمینه جذب سرمایه و اعتبارات استان فراهم شود.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: ١۶٠ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تحقق رشد ٨ درصدی در فارس نیاز است و می‌توان این بودجه را از سایر منابع تأمین نمود

ثبت دیدگاه