• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

پرداخت تسهیلات خود مالک نهضت ملی مسکن در فارس

  • 08 دی 1400 - 18:07
پرداخت تسهیلات خود مالک نهضت ملی مسکن در فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از آغاز پرداخت تسهیلات خود مالک، ویژه طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

جعفر زاهدی در جلسه‌ی بررسی طرح نهضت ملی مسکن فارس، گفت: برای متقاضیان بخش خود مالک در طرح ملی مسکن، تسهیلاتی پیش‌بینی شده که حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان است.
او گفت: میزان تسهیلات این طرح در شهر شیراز ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان فارس ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.
زاهدی با بیان اینکه متقاضیان خودمالک در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه SAMAN.MRUD.IR درخواست خود را ثبت کنند، گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: مالکین می توانند به ازاء هر واحد مسکونی آماده ساخت یک فقره تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای اخذ کارت قسط به بانک عامل معرفی کنند.
زاهدی عنوان کرد: نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ( به صورت تدریجی) در مرحله پی کنی و فونداسیون ۱۰ درصد، اسکلت و سقف ۴۰ درصد سفت کاری ۲۵ درصد و نازک کاری نیز ۲۵ درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداخت می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، مدت بازپرداخت این تسهیلات را ۲۰ ساله اعلام و اضافه کرد: نرخ سود این تسهیلات معادل نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در زمان انعقاد قرارداد است.

ثبت دیدگاه