• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

جذب همه اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری فارس

  • 17 آذر 1400 - 14:03
جذب همه اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادامام خمینی فارس از جذب ۱۰۰ درصدی سهم این استان از اعتبارات ایجاد اشتغال روستایی و عشایری خبر داد.

جذب همه اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سیداسماعیل جوادی از اختصاص ۴۷ میلیارد تومان اعتبار مازاد برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان فارس خبر داد و گفت: سهم عمده‌ای از سرمایه مورد نیاز برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در مناطق روستایی از محل این اعتبارات تأمین شده است.
او افزود: سهم استان فارس از اعتبارات تخصیص یافته به اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۱۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون تمام این مبلغ جذب شده است.
جوادی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان فارس تاکنون علاوه بر جذب ۱۰۰ درصدی سهم اعتبار خود، موفق به جذب ۴۷ میلیارد تومان اعتبار مازاد شده است.

او گفت: در ارائه و جذب این اعتبارات بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید با کمیته امداد همکاری و عاملیت پرداخت را به عهده دارند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس در پایان تأکید کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از طریق کارگروه ملی و ستاد مرکز، رایزنی‎های لازم جهت افزایش سقف این تسهیلات تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان انجام گرفته است. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق مراجعه به کمیته امداد و ثبت‌نام در سامانه کارا اقدام کنند.

ثبت دیدگاه