• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

عرضه مستقیم ۳ محصول لبنی در فارس

  • 13 آذر 1400 - 14:00
عرضه مستقیم ۳ محصول لبنی در فارس

سه محصول پرمصرف شیر، پنیر و ماست که با مشارکت و درخواست انجمن صنایع لبنی به صورت مستقیم عرضه در سبد معیشت مصرف کننده قرار گرفت شامل تخفیف شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صمد رنجبری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: برای اعمال تخفیف ۱۰ درصد‌ی بر روی ۳ محصول شیر کیسه‌ای ۹۰۰ گرمی، ماست ۲ و نیم لیتری و پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی با تولید کنندگان استان رایزنی‌هایی صورت گرفته است.
وی از اعلام آمادگی و موافقت تولیدکنندگان برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: براساس توافق‌های صورت گرفته کارخانه‌ها ۵ درصد تخفیف و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کننده این سه محصول هم ۵ درصد تخفیف اعمال می‌کنند.
به گفته وی، هم اکنون یکی از تولید کنندگان بزرگ لبنیات استان فارس اجرای طرح را در دستور کار خود قرار داده و شیر، ماست و پنیر تولید‌ی خود را با قیمت مصوب (اعمال تخفیف) عرضه می‌کند.
ابراهیم معتمدی مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع شیر و فرآورده‌های لبنی فارس گفت: به کارخانجات لبنی فعال استان اعلام شده که در طرح اعمال تخفیف بر روی سه قلم کالای لبنی شامل شیر، ماست و پنیر مشارکت کنند.
وی اظهارداشت: تولید توام با تخفیف این سه قلم کالا در حال انجام است و با فروشگاه‌ها هم برای توزیع همراه با تخفیف آن‌ها هماهنگ شده است.
اواخر هفته گذشته معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد سه محصول پرمصرف شیر، پنیر و ماست با مشارکت و درخواست انجمن صنایع لبنی به صورت مستقیم عرضه می‌شوند و در سبد معیشت مصرف کننده نهایی قرار می‌گیرند.

ثبت دیدگاه