• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

انجام ۵۱۴۰ خدمت عمرانی برای مددجویان فارس

  • 31 فروردین 1399 - 11:27
انجام ۵۱۴۰ خدمت عمرانی برای مددجویان فارس

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در سال گذشته بیش از پنج هزار و ١۴٠ فعالیت عمرانی در راستای حمایت از مستضعفان انجام شده است.

محمد بذرافشان با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۸۶ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال در فارس انجام شده است بیان کرد: خرید، تعمیر و احداث ۵۱۴۰ واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در سال گذشته صورت گرفت و خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۵۴۶ واحد مسکن روستایی و ۵۰۳ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است. همچنین ۳۸۴۸ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

بذرافشان در ادامه یادآور شد: سال گذشته ۲۲۵ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و ۱۸ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تأمین شده است.

مدیر کل امداد فارس در پایان به هزینه کرد اعتبارات مسکن مددجویی در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ۶۸۶ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال اعتبار برای خدمات مذکور هزینه شده است که ۱۲۳ میلیارد و ۹۱۴ میلیون از محل زکات‌های استان، ۱۱۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال توسط خیران و کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تأمین و هزینه شده است.

ثبت دیدگاه