• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

روایتی از دلبستگی عاطفی رهبر انقلاب به هاشمی رفسنجانی

  • 12 دی 1394 - 15:25
روایتی از دلبستگی عاطفی رهبر انقلاب به هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام محمد رضا زائری، سردبیر ماهنامه خیمه و استاد دانشگاه نوشت: زمانی‎که در یک روزنامه به شکل منظم فعالیت داشتم، در کنار مطالبی که با نام حقیقی می‌نوشتم، مطالبی هم با نام مستعار منتشر می‌کردم.

بخشی از آن نوشته‌ها در قالب ستون طنز ثابت و روزانه‌ای بود که در انتقاد از هاشمی رفسنجانی در روزنامه همشهری می‌نوشتم.

در همان روزهای آغاز انتشار این ستون، به مناسبتی هنگام نماز مغرب و عشا در محضر مبارک رهبر انقلاب بودیم که ایشان بعد از نماز اظهار لطف و تفقدی فرمودند و وقتی جلو رفتم چند کلمه گفتند و بعد از مقدمه‎چینی تأکید کردند که نقد و بیان آزادانه مسائل خصوصا در قالب طنز خوب است اما مراقب باشید که ارکان انقلاب لطمه نخورد و آن وقت از آقای هاشمی رفسنجانی نام بردند و گفتند: این‎ها ارکان انقلاب هستند و باید ملاحظه کنید.  مخصوصا در مورد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با لحن و تعابیری اظهارنظر فرمودند که علاوه‎ بر ملاحظات کلان سیاسی و اجتماعی، دلبستگی عاطفی نیز در آن کاملا مشهود بود.

همان شب تصمیم گرفتم که انتشار آن ستون را متوقف کنم و با خود گفتم، وقتی ولی فقیه و رهبرم این‎گونه با ظرافت به من هشدار می‌دهند، من باید حرمت این لطف را نگاه دارم.

پی‌نوشت انارپرس:‌ با وجود چنین تاکیداتی از سوی رهبری، اما باز هم برخی افراد و نهادها، متاسفانه به کینه‌ورزی و دشمنی علیه هاشمی رفسنجانی روی آورده‌اند، تاسف‌بارتر این است کسانی که با روش‌های خصمانه علیه هاشمی گام بر می‌داند، ادعای ولایتمداری هم دارند؛ ادعایی که صرفا ادعاست و در عمل با تاکیدات رهبری فاصله زیادی دارد.

 این رفتارهای افراطی علیه هاشمی رفسنجانی در شهرستان انار نیز گاهی دیده می‌شود.

۴ (۳) ۴ (۲) ۴ (۶) ۴ (۷) ۴ (۵) ۴ (۸) ۴۵۵۴۹_۸۲۳ ۴ (۱)

ثبت دیدگاه