• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رویداد مجسمه‌سازی، استعداد نهفته هنرمندان رفسنجانی را بروز می‌دهد

  • 26 خرداد 1402 - 16:37
رویداد مجسمه‌سازی، استعداد نهفته هنرمندان رفسنجانی را بروز می‌دهد

نماینده مردم رفسنجان و انار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی را سبب بروز استعدادهای هنرمندان شهرستان دانست.

حجت‌الاسلام حسین جلالی ۲۵ خرداد ماه در حاشیه بازدید از نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی رفسنجان اظهار کرد: حضور هنرمندان ماهر، اساتید بارز و متخصص را در رفسنجان به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این رویداد، هنر ایرانی‌اسلامی را در شهر به نمایش بگذارد.
 
وی افزود: مجسمه‌سازی در شهر به روش‌های مختلف بوده، اما مجسمه‌سازی با سنگ کار جدید و دشواری است که از شهرداری رفسنجان بواسطه فراهم نمودن بستر برگزاری این رویداد تشکر می‌کنیم.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ظهور و بروز استعداد هنرمندان شهر را یکی دیگر از مزایای برگزاری این رویداد هنری برشمرد و گفت: این سمپوزیوم باعث می‌شود هنر و استعدادی که در هنرمندان رفسنجان وجود دارد از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: بسیاری از استعدادها در شهر ما نهفته است که فرصتی برای بروز می‌خواهند؛ برگزاری سمپوزیوم‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها باعث می‌شود که استعدادها شناسایی و فعال‌ شوند.
 
جلالی با بیان این‌که تا تبدیل رفسنجان به قطب مجسمه‌سازی فاصله زیادی داریم، اظهار کرد: سمپوزیوم‌ مجسمه سازی می‌بایست زودتر از این ها در رفسنجان برگزار شود؛ اگر برگزاری چنین رویدادهایی استمرار داشته باشد می‌توانیم با برخی استان‌های بنام کشور رقابت کنیم.

ثبت دیدگاه