• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

شرایط نامزدی انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های فارس اعلام شد

  • 14 آذر 1401 - 18:35
شرایط نامزدی انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های فارس اعلام شد

مدیر گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات این استان گفت: انتخابات مذکور روز دوشنبه بیست و هشتم آذرماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ سید شهاب میرباقری با اشاره به اینکه آگهی دعوت به مجمع عمومی این انتخابات از طریق روزنامه در روز شنبه دوازدهم آذرماه منتشر شده‌ است، ابراز داشت: دستور جلسه این فراخوان، ارائه گزارش سالانه، انتخاب هیأت مدیره برای مدت سه سال، انتخاب بازرسان برای مدت یک‌سال و تصویب ترازنامه مالی می‌باشد.

به گفته وی، آن دسته از اعضای اصلی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس که تمایل به اعلام نامزدی برای عضویت در هیأت مدیره و یا پذیرش مسئولیت بازرس خانه مطبوعات را دارند می‌توانند از امروز دوشنبه چهاردهم آذرماه لغایت دوشنبه بیست و یکم آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به آدرسwww.khanehmatbooat.ir ، برای ثبت درخواست نامزدی خود اقدام نمایند.

مدیر گروه امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه فرایند ثبت آرای اعضا نیز از طریق سایت مذکور در تاریخ شانزدهم آبان ماه -با استفاده از نام کاربری و رمز عبور- قابل انجام خواهد بود؛ اظهار داشت: بر اساس ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات، تصدی عناوین هیأت مدیره و بازرس نیازمند احراز شرایطی است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

میرباقری در تشریح شرایط نامزدی اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس اظهار داشت: عضویت اصلی در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارایه گواهی عدم سوء‌ پیشینه و برخورداری از حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله شرایط مدنظر اساسنامه است. ‌

وی گفت: اعضای خانه مطبوعات می‌توانند سایر اطلاعات مربوط اعم از نحوه برگزاری، زمان انصراف از نامزدی، اسامی نامزدهای هیأت مدیره و بازرسین را در سایت خانه مطبوعات و رسانه‌ها به نشانی ذکر شده و یا پایگاه خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دنبال کنند.

ثبت دیدگاه