• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

دومین جشنواره دوسالانه قصه گویی «نهال امید» به شهروندان فارس فراخوان داد

  • 04 مرداد 1401 - 16:26
دومین جشنواره دوسالانه قصه گویی «نهال امید» به شهروندان فارس فراخوان داد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس از شهروندان این استان برای مشارکت در دومین جشنواره ملی قصه گویی با عنوان «نهال امید» با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» دعوت کرد.

  روح الله منوچهری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: این جشنواره از یکم مردادماه آغاز شده  و به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با توجه به رویکرد اجتماعی کتابخانه های عمومی و توجه به حوزه ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند تا با ثبت نام در وبگاه جشنواره به نشانی WWW.SAMAKPL.IR آثار خود را ارسال نمایند. هر متقاضی می تواند تا چهار اثر ویدئویی از قصه گویی خود را فیلمبرداری و ضبط نموده و در جشنواره شرکت کند. 

منوچهری با بیان اینکه این جشنواره در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار خواهد شد، گفت: به برگزیدگان گروه‌های هدف، در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی جوایزی اهدا می شود. در مرحله «مقدماتی استانی» ۱۲ برگزیده خواهند بود که لوح تقدیر و جایزه نقدی هفت میلیون ریالی به آنها تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ضمن دعوت از مردم استان فارس برای مشارکت در این جشنواره افزود: عموم مردم مخاطب هدف این دوسالانه هستند که در دو گروه کتابداران و سایرین به رقابت خواهند پرداخت. 

وی گفت: دوسالانه «نهال امید» در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و قصه گویی دیجیتال برگزار می‌شود و رویکرد این جشنواره توجه به مسائل اجتماعی، هویت بخشی، فرهنگ ایرانی و اسلامی، اهمیت خانواده، معنویت و اخلاق، ترویج امید و نشاط در جامعه است. 

 منوچهری اظهار کرد: فراخوان این رویداد منتشر شده است وعلاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس به نشانی www.farspl.ir مراجعه نمایند.

ثبت دیدگاه