• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور منصوب شد

  • 20 اردیبهشت 1401 - 10:05
مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد و در این مراسم دکتر جعفر ترک‌زاده به عنوان مدیر جدید این مجموعه منصوب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت اسناد وکتابخانه ملی منطقه جنوب کشور، مراسم معارفه جعفر ترک زاده و تکریم کورش کمالی سروستانی روز دوشنبه همزمان با روز اسناد ملی و میراث مکتوب، با حضور هوتن والی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و امیرحسین آزادی وفا مدیر کل حقوقی، امور مجلس و استان‌ها در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) برگزار شد.
در این مراسم، ضمن قدردانی و تجلیل از خدمات کوروش کمالی سروستانی در مدت تصدی مسولیت مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس؛ جعفر ترک زاده از سوی علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیر جدید اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور منصوب و معرفی شد.
ترک زاده، (استاد دانشگاه شیراز) از سابقه مدیریت و مشاوره در سطوح مختلف استانی و ملی در سازمان‌های مختلف، عضویت در بسیج اساتید و فعالیت در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی برخوردار است. همچنین تألیف کتب علمی تخصصی، انتشار بیش از ۲۰۰ مقاله علمی و کسب عناوین استاد نمونه و پژوهشگر برتر در سطوح دانشگاهی استانی و فرا استانی را در کارنامه خود دارد.

ثبت دیدگاه