• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

«رنگآبی» روایتی شاعرانه از مسئله کم آبی

  • 13 خرداد 1400 - 16:23
«رنگآبی» روایتی شاعرانه از مسئله کم آبی

«رنگآبی» عنوان جدیدترین فیلم لعیارحیمی کارگردان زیر ۲۰ سال شیرازی است که در این فیلم به موضوع آب و انرژی پرداخته و با روایتی شاعرانه مسئله کم آبی را به تصویر کشیده است.

به گزارش ایلنا، لعیارحیمی که چندی پیش با مستند «سیرچه» در جشنواره شهرهای جدید کشور _ عالیشهر جایزه فیلم منتخب جشنواره را از شهر صدرا دریافت کرده بود، این بار داستان فیلمش را در صفحه نقاشی دختربچه‌ای هشت ساله پیش برده است.

لعیارحیمی نویسنده و کارگردان این فیلم با اشاره به مدیریتِ حرفه ای برنامه ها گفت:به هر حال من و دیگر دوستانم طبق استعداد و علاقه شخصیمان پذیرفتیم که با گروه هشگینکمان پیش برویم و از این بابت اطمینان داریم که با برنامه هایی که مشاورینِ هنریِ گروه برای اعضا در نظرگرفتند، مسیرِ موفقیت را به خوبی طی خواهیم کرد.

این کارگردان جوان که دوره آموزشی و فعالیت خود را با گروه هشگینکمان به مدیریت مسیحارحیمی آغاز کرده از آینده  حرفه فیلمسازی خود می گوید و با خشنودی به فعالیت تیمی و گروهی اشاره کرده و تاکید می کند که قطعا برای کشف استعداد و توانمندی هایمان باید در سن نوجوانی اقدام کنیم و با انتخابِ رشته مناسب بهترین استفاده را از دانشگاه و فرصت های آموزشی داشته باشیم.

‌با پایان یافتن مراحل تدوین، در بخش فیلم داستانی -جشنواره یونسکو- شرکت داده و آماده رقابت با دیگر آثار شده است.

دیگر عوامل فیلم رنگابی شامل بازیگران: النا نیازی و ساناز دهقانی، صداپیشه: هستی کرمی، تهیه کنندگان: مسیحارحیمی و اسماعیل پرویزی، تدوین وصداگذاری: محمدناصریراد، تصویربردار: اسماعیل پرویزی، نورپرداز: مهدی فلامرزی، صدابردار: زهرا ستاری، منشی صحنه: ملیناسیرت بخش، برنامه ریز: علیرضاشهسواری فرد، طراح صحنه و لباس: فائزه کریمی، مدیرصحنه: حسن ابراهیمی نژاد، مدیرتولید: محمد زارع، جلوه های گرافیکی: محمدرازدار، عکاس: نگین نبی زاده، گریم: باران وفادار، جامه دار: طاهره ارجمند هستند.
دیگر اعضای گروه: ندا نوروزی، حامد ارشادی، سحر اشرف، ملیکاباقرپور، آناهیتاایمانی هستند.

ثبت دیدگاه