• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

تولید سریال “ردپای شبح” به نیمه رسید

  • 03 خرداد 1400 - 10:06
تولید سریال “ردپای شبح” به نیمه رسید

مراحل فیلمبرداری و تولید یک سریال اجتماعی پلیسی با عنوان “رد پای شبح” که در شیراز آغاز شده است، به زودی به اتمام خواهد رسید و برای پخش از سیمای ملی آماده می‌شود.

تهیه کننده سریال “ردپای شبه” در گفت و گو با ایسنا، گفت: این اثر، سریالی اجتماعی، جنائی و پلیسی و روایتگر داستانی از زندگی یک ورزشکار است.

رضا وفاداری گفت: شخصیت اول این داستان، یک ورزشکار دچار مشکلاتی در زندگی شده و توسط خانواده به اعتیاد دچار و کشته می‌شود؛ پس از این دخترش به دنبال داستان پدر می‌رود و مشکلات او دستمایه داستان سریال است.

وفاداری با بیان اینکه معاونت اجتماعی انتظامی و جهاددانشگاهی فارس در ساخت این سریال، همکاری داشته‌اند، گفت: صفر تا صد این سریال در شیراز و با هزینه شخصی تهیه کننده، ساخته می‌شود.

او یکی از هدف‌های این سریال را نشان دادن اقتدار پلیس و البته معرفی بیشتر المان‌ها و فضاهای فرهنگی و هنری استان فارس و خصوصا شهر شیراز است.

وفاداری، گفت: در این سریال، حسین مومنی به عنوان نویسنده و امیرحسین عنایتی به عنوان کارگردان همراهی دارند و مجوز ساخت را صدا و سیمای تهران، فارس و اصفهان، صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: این سریال با بازی آقایان شهرام عبدلی، مهدی صباحی، جمشید جهان زاده، افشین سنگ چاپ، رابعه اسکویی و ۴۰ بازیگر بومی مراحل فیلمبرداری و ضبط را پشت سر می‌گذارد.

وفاداری با اشاره به اینکه ضبط این سریال از بیست و سوم اردیبهشت ماه کلید خورده است، افزود: سریال رد پای شبح، پس از تولید قرار است از شبکه‌های مختلف سراسری سیما، پخش شود.

تهیه کننده سریال ردپای شبح، با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۰ درصد کار انجام شده است، مدت زمان فیلمبرداری در شیراز را یک ماه اعلام و در خصوص علت نامگذاری سریال، گفت: “شبح” نماد چیزی است که همه جا وجود دارد و از همه چیز با خبر است؛ در این سریال، شبح نماد دختر مرد ورزشکار است که با کنجکاوی برای سردرآوردن از ماجرای زندگی پدرش تلاش می‌کند.

وفاداری با بیان اینکه زمان پخش سریال هنوز مشخص نشده است، گفت: بخش‌هایی از این سریال که در یک محیط اداری اتفاق می‌افتد، در ساختمان اداری جهاددانشگاهی فارس فیلمبرداری شده است.

ثبت دیدگاه