• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

پیروزی تیم فوتبال شهرداری امین‌شهر با طعم خشونت در پایان بازی

  • 18 شهریور 1395 - 22:12
پیروزی تیم فوتبال شهرداری امین‌شهر با طعم خشونت در پایان بازی

تیم شهرداری امین‌شهر در دومین بازی هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ذوالفقار ده‌رئیس را شکست دهد. محمدرضا کمسفیدی، بازیکن شهرداری امین‌شهر پس از سوت پایان بازی به دلیل کتک‌زدن یکی از بازیکنان تیم مقابل با کارت قرمز داور مواجه شد.

در بازی بین تیم شهرداری امین‌شهر و ذوالفقار ده‌رئیس که عصر روز پنجشنبه ۱۸ شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، مهرداد بیرمی (دقیقه ۱۸)، حسین کریمی (دقیقه ۲۸) و حسین رمضانی (دقیقه ۵۷) گل‌های تیم شهرداری امین‌شهر را به ثمر رساندند. تک گل تیم ذوالفقار ده‌رئیس نیز از سوی اصغر جعفرزاده در دقیقه ۷۵ به ثمر رسید.

شهرداری امین‌شهر با این بُرد ۱۰ امتیازی شد و فعلا به صدر جدول مسابقات صعود کرده و بالاتر از تیم آزادگان احمدآباد که ۹ امیتاز و یک بازی کمتر دارد، قرار گرفته است.

در این بازی حسین بهنویی و غلامرضا رشیدی از تیم ذوالفقار و میلاد کمسفیدی از تیم شهرداری امین‌شهر  کارت زرد دریافت کردند.

محمد اسفندمز، داور وسط این بازی و سیدمحسن سجادی و سجاد غلامزاده نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود. سیدمحمود موسوی نیز ناظر این بازی بود.

بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر در این مسابقه: علی عنایتی، حمید آزادی، محمدرضا حوران، مرتضی امینی‌مقدم، مهرداد بیرمی، رضا حاج‌محمدی، مهدی پورعباس، علی بلوچی، عباس انجم‌روز، حسین کریمی و میلاد کمسفیدی.

بازیکنان تیم ذوالفقار ده‌رئیس در این مسابقه: اصغر جعفرزاده، غلامرضا پوررشیدی، عبدالله رشیدی، مجتبی رشیدی، داوود مقیمی، حسین بهنویی، محمدرضا اسماعیلی، علی علیرضایی، ابراهیم پورمطهری، مهدی علیرضایی و مرتضی اکبری.

جدول ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

پارسه انار – یادبود انار: ۱۹ شهریور

پیشرو انار – فجر علی‌آباد: ۲۱ شهریور

آزادگان احمدآباد – فتوت انار: ۲۳ شهریور

گسترش گلشن- شهید ندافیان امین‌شهر: ۲۵ شهریور

گزارش تصویری بازی تیم‌های شهرداری امین‌شهر و ذوالفقار ده‌رئیس

۱

۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۰۱۳ ۱۳ ۱۴ ۱۵

حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه